User Käyttäjä Salasana  

lauantai 15.11.2025 / 02:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > miniläppärin käynnistyksestä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miniläppärin käynnistyksestä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tollo71
Junior Member
_
15. tammikuuta 2009 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain aiemmin tällä viikolla niin asiantuntevaa apua pöytäkoneeni toimimisen suhteen että ajattelin josko täältä liikenisi apua myös tämän vaimoni miniläppärin kanssa.
Tässä on myös ruvennut ilmenemään paikoin todella rajua pykimistä, lähinnä nettiä käyttäessä.
Olen ajanut uudelleen järjestämisen, levyn eheytyksen ja virus skannauksen. Niistä oli kyllä apua mutta olisi mukavaa jos joku tietävä viitsisi kertoa mitkä tuosta käynnistyksestä voi ottaa huoletta pois(itse kun olen edelleen auttamattoman 'tollo' tajuamaan niistä mitään edes kuuklettamalla).

Ja tässä näitä:

Alaunch
igfxtray
hkcmd
igfxpers
RTHDCPL
ALCMTR
AzMixerSel
SynTPEnh
IMJPMIG
ImScInst
TINTSETP/SYNC
TINTSETP/IMEName
Rundll32
QtZgAcer
eRAgent
ashDisp
zlclient
ctfmon

Olen ottanut jo pois:

Reader_sl
msmsgs
InterVideo WinCinema Manager
OneNote 2007 -näyttöleikkeet ja Launcher

Kiitos taas jo etukäteen.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > miniläppärin käynnistyksestä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy