User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 22:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mistä löydän "pakkaa vanhat tiedostot" ? winxp levynsiivous ongelma..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mistä löydän "pakkaa vanhat tiedostot" ? WinXP levynsiivous ongelma..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
epresley
Suspended due to non-functional email address
_
17. tammikuuta 2009 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asia koskee otsikossa kuvattua ongelmaa, eli kun yritän tehä
tossa XP:ssä sitä "levyn siivous" toimintoa, ja se toiminto etsii C: asemalta "pakkaa vanhat tiedostot" kohtaa varmaan ainakin 5 tuntia, ennen kuin mulla menee hermot ja peruutan koko toimenpiteen.

nuo ongelmat alkoivat tuon toiminnon osalta sen jälkeen kun jouduin tekemään XP:ssä "järjestelmänpalautuksen" n. viikon takaiseen tilaan.

nyt en siis enää voi tehä tota Ohjelmat-apuohjelmat-järjestelmätyökalut-järjestä uudelleen C:asemalle. kone jo hidastelee ton takia..

voisiko tollaisen vastaavanlaisen operaation tehdä jotenkin muuten?
ja mitä toi "pakkaa vanhat tiedostot" meinaa?

Kiitos.
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
18. tammikuuta 2009 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lue aiheesta http://support.microsoft.com/kb/315246/fi

Ei tosta niin helpolla selvää ota. Veikkaan, se pakkaa samalle nimelle jotenkin niitä tiedostoja.

Redmondin älynväläyksiä. Jos mulla levytila loppuu 1) mä siirrän pois, = varmuuskopioina ne vanhat tiedostot. 2) Mä pakkaan ite ne winrarrilla yhden tiedoston sisään, jos ne pitää kovollakin olla saatavilla. Ei sieltä paketista tiedoston purkuun niin kauan mene.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
epresley
Suspended due to non-functional email address
_
20. tammikuuta 2009 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu, eli mä en löydä niitä mitenkää manuaalisesti?
tai edes yksittäistä pakattua fileä?

on enää yksi ainoa keino, C: aseman formatointi.
kyllä nyt harmittaa..
Mainos
_
__

_
BforeDusk
AfterDawn Addict
_
21. tammikuuta 2009 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimiiko se kone muuten suht ok? Siis vaan toi "pakkaa vanhat tiedostot" kestää.
Aukeeko kaikki tiedostosi ok? Nekin jotka on olleet pitkään varastossa, muokkaamattomina, käyttämättöminä jne.?

Jos vastasit kyllä-kyllä, niin unohda koko hämärä optimointitemppu.

Korjausasennus on yksi keino paikata winukan vaurioituneita tiedostoja, asetukset ja data säilyy ennallaan.

Jos niitä palautuspisteitä on, niin voit kokeilla vähän kauempaa kuin viikon päästä.

Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mistä löydän "pakkaa vanhat tiedostot" ? winxp levynsiivous ongelma..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy