User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 05:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > ps1 pelejä pspeehen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps1 pelejä pspeehen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rooki12
Junior Member
_
17. tammikuuta 2009 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli oon kuullu et ps1 pelejä saa pspeehen. mutta miten?
rooki12
Junior Member
_
17. tammikuuta 2009 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun innostuin sillon kun sain ps1 niin sain paljon pelejä levyjä siis.
jumbo1234
Suspended due to non-functional email address
_
17. tammikuuta 2009 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
rooki12
Junior Member
_
17. tammikuuta 2009 @ 20:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitti :D
rooki12
Junior Member
_
17. tammikuuta 2009 @ 20:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mutttta!!!!!!! mulla on vain clonecd demo toimiiko sillä?
rooki12
Junior Member
_
17. tammikuuta 2009 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja mulla ei oo popstationia
Junior Member

10 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2009 @ 21:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa popstation. Ja toimii clone cd:n ilmaisversiollakin, ja jos sattuu trial aika loppumaan, nii lataa imgburn: http://www.imgburn.com/

:)
jumbo1234
Suspended due to non-functional email address
_
17. tammikuuta 2009 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lue se description siellä on linkit kaikkiin.
Mainos
_
__

_
Junior Member

14 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2009 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niitä saa rippaamalla PS1 cd:ltä, mutta itse olen netistä ladannut psx pelini, crash bandicoot 2 ja 3, sekä spyro the dragon, enkä katso tätä lainvastaiseksi teoksi, koska itse omistan alkuperäiset levyt, mutta ajan mittaan levyn pohja niin täynnä naarmuja, ettei niistä ole pelattavaksi, saati psp:lle ripattavaksi... Mutta jos omistat PS1 pelilevyt, niin uskallan kertoa että googlella löydät hyvin paljon sellaisia sivuja, joilla tarjotaan lähes kaikki ps1 pelit eboot-tiedostoina ladattavaksi. Linkkejä en laita mutta kirjoita googleen hakusanoiksi 776 eboots . toivottavasti ilkeät ylläpitosedät ei tästä suutu.. xD

Vanha käyttäjä uuden nimimerkin takana. Rekisteröinti 19.1.2007 nimellä PSP_hirmu.

RAUTA: Fujitsu Siemens Amilo D1840
PSP: 3.40 oe-a (FAT) valkoinen etupaneeli yms...
Luuri: Nokia N95
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > ps1 pelejä pspeehen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy