User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 08:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ kaatuu heti, mikäänkö ei auta!?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ kaatuu heti, mikäänkö ei auta!?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
keijjjo
Suspended due to non-functional email address
_
19. tammikuuta 2009 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis ongelma on tämä. Dc++ lähtee kyllä käyntiin mutta sammuu heti(n.10s päästä). Tulee viesti "dc++ lakkasi toimimasta". Windows ei löydä ratkaisua ongelmaan.

Olen asentanut ohjelman monesti jo uudelleen ja kokeillut eri versiotakin, mutta sama ongelma toistuu. Windowsin palomuurikaan ei ole päällä, olen kokeillut järjestelmänvalvojana, kone käynnistetty uudellee useita kertoja, mutta ei.

Ja ennen kyllä toimi ihan normaalisti kaikki versiot. Nyt jo yli viikon temppuillu. Windowsina vista.

Apua tarvitaan. Ihme homma.
keijjjo
_
20. tammikuuta 2009 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö muilla oo koskaan ollu tätä vikaa? Eikö kukaan tosiaan osaa auttaa? Vai eikö kiinnosta auttaa avuttomia.
Senior Member

4 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2009 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko puhdistanu rekisterin ennen uudelleen asennusta?
Oletko kokeillut ajaa ohjelmaa XPsp2 yhteensopivuustilassa?

...niin ja käytä edittiä sen sijaan että lähetät itse kaksi perättäistä viestiä...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. tammikuuta 2009 @ 22:01

Mainos
_
__

_
keijjjo
_
21. tammikuuta 2009 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ugge:
Oletko puhdistanu rekisterin ennen uudelleen asennusta?
Oletko kokeillut ajaa ohjelmaa XPsp2 yhteensopivuustilassa?

...niin ja käytä edittiä sen sijaan että lähetät itse kaksi perättäistä viestiä...
En ole puhdistanu. Mites se tapahtuu? Kokeilen sitten noita vihjeitä ja kerron miten käy. Kiitos.

Eipä auttanut kumpikaan. Poistin easy cleanerilla kaikki rekisterit mutta ei toimi silti. Vai pitääkö ne puhdistaa jotenkin eri tavalla?

Mihin noita tietoja vielä tallentuu, kun vaikka oon yrittäny poistaa totaalisesti ton dc:n niin silti kun asentaa ja käynnistää uudelleen niin kaikki suosikki hubit aukee ja muutkin tiedot on tallella?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. tammikuuta 2009 @ 14:39

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ kaatuu heti, mikäänkö ei auta!?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy