User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 06:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ja ulkoinen kiintolevy
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps3 ja ulkoinen kiintolevy
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pleieri
Junior Member
_
21. tammikuuta 2009 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli oon ostamasta ulkoista kiintolevyä joka sopis myös ps3:n kanssa, ja tarttis ny vähä vinkkiä. Mitä oon lukenu niin kiintolevyn tulisi olla fat32 muodossa. Mitä itse ny oon katsellut niin jompikumpi näistä voisi tulla kyseeseen:

western digital

buffalo

voi ehdottaa jotain samasta koko/hintaluokasta tai kertoa jotain kokemuksia näistä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. tammikuuta 2009 @ 21:31

Junior Member
_
21. tammikuuta 2009 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tosiaan NTFS kovalevyt ei toimi....

Mutta jos jompi kumpi noista pitäs valita, nii mie ottasin ton Buffalon. Ei nyt jaksa perustella :)

Sony Bravia 32" FullHD +
PS3 Super Slim 500GB

KONEET:
Pelikone:
Corsair 650W| Intel Core i7 860 @2.8GHz kellotettu 3.66GHz| 8GB DDR3 RAM ~1333 MHz| ASUS P7P55D-E| 1TB SATA II| Vertex 3D Radeon HD 5850 1GB GDDR5| Windows 7 Home Premium 64-bit OS| Microsoft Sidewinder Mouse pelihiiri & QPAD MK-85|

Acer Aspire 5560G:
AMD A6-3420M 1.5 GHz| AMD Radeon HD 6520G + 7670M 1GB| 8GB DDR3| 250 GB| Windows 8 Pro 64-bit|
Senior Member

2 tuotearviota
_
21. tammikuuta 2009 @ 22:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen Western digitalin kannalla. Itse omistan sisäisen sekä ulkoisen WD:n ja hyvin toimivat. Buffalohan käyttää muiden valmistajien kiintolevyjä, muistaakseni juuri WD:n kiintolevyt ovat hyvin yleisiä buffaloissa.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ja ulkoinen kiintolevy

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy