ulkoinen kovalevy
|
|
turpekim
Newbie
|
22. tammikuuta 2009 @ 12:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Suhteellisen tuoreena PS3:n omistajana pitää kysyä tyhmä kysymys. Eli minulla on ollut käyttämättömänä uusi Lacien 250 GB ulkoinen kovalevy, jota ajattelin hyödyntää PS3:ssa. Olen ymmärtänyt, että sen pitäisi toimia PS3:ssa.
1. Pitääkö minun alustaa tai tehdä kovalevylle jotain ennen kuin liitän sen PS3:een?
2. Kannattaako siihen laittaa valmiiksi kuvat ja musiikit tietokoneelta vai vasta PS3:ssa?
3. Kannattaako siihen laittaa esim. PSstoresta ladattuja pelejä ja miten niitä pelejä pääsee sitten pelaamaan ja hidastuuko pelaaminen ulkoiselta kovalevyltä?
Toivottavasti joku viitsisi auttaa...
|
Member
2 tuotearviota
|
22. tammikuuta 2009 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
elikkä kovos pitäs formatoida ellei se ole jo FAT32 tiedostomuodossa.. nimittäin ps3 ei tue NTFS muotoa joka yleisissä ulkosissa kovoissa on.. muihin en osaa vastata
HTC Desire HD > IceColdSandwich 7.4 AOKP
Android 4.0.4
|
turpekim
Newbie
|
22. tammikuuta 2009 @ 12:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Kertoisitko vielä miten se tapahtuu tai mistä tiedän missä muodossa se on?
|
apolakiss
Newbie
|
4. helmikuuta 2009 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Riippunee tietty käyttöjärjestelmästäsi, mutta XP / Vista ulkoisen kovalevyn formatointi tapahtuu seuraavanlaisesti:
1. Mene Oma Tietokone / My Computer, ja paikanna ulkoinen kovalevy
2. Klikkaa hiiren oikealla painikkeella ja valitse "Format" / "Alusta"
3. Ponnahtaa esiin ikkuna jossa voit valita tiedostojärjestelmän ulkoiselle kovalevylle: NTFS tai FAT32, valitse FAT32. (huom! joissakin kovalevyissä tiedostojärjestelmänä voi olla myös exFAT, joka sinun tulee valita jos näin on)
4. Klikkaa Format / Alusta-painiketta.
Awot.
|
jonzik
Junior Member
|
13. huhtikuuta 2009 @ 03:46 |
Linkki tähän viestiin
|
kiitos tuo autto minun ongelmaa ehkä
ois muutama kysymys voiko siihen laittaa mm pelejen seivejä ja toimiiko ne jos alan pelamaan niitä
|
SirW
Newbie
|
5. toukokuuta 2009 @ 09:46 |
Linkki tähän viestiin
|
peleistä en tiedä mut uusimman PS3:n päivityksen jälkeen leffat ei enää toimi ja Lacieen on turha odotella päivitystä ihan lähiaikoina. 8edellinen lienee jo parin vuoden takaa)
-- Paino on voimaa....ylipaino on ylivoimaa --
|
Member
1 tuotearvio
|
7. toukokuuta 2009 @ 22:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitäs sitten kun on 500GB kun FAT32 tukee vain 250GB??vai oliko noin no ihan sama minulla ei ainakaan tullut eli mitä nyt??ainoa vaihto ehto on NTFS muotoon
PS3: FC2, Oblivion, Kilzone 2, Red faction: Guerrilla, MAG, Atv vs. MX Reflex
|
mised
Suspended due to non-functional email address
|
3. kesäkuuta 2009 @ 23:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Aikaisemmin pleikka näytti kuvakkeena Ministation 160gb:n mutta ei näyttänyt siellä olevia tiedostoja. Nyt alustin tuohon exFAT muotoon
niin ei enää tunnista koko laitetta... hyviä ideoita?
|
Kojo10
Member
|
4. kesäkuuta 2009 @ 21:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mised: Aikaisemmin pleikka näytti kuvakkeena Ministation 160gb:n mutta ei näyttänyt siellä olevia tiedostoja.
Painoitko kolmiota valitsit 'näytä kaikki'?
|
Mainos
|
|
|
mised
Suspended due to non-functional email address
|
7. kesäkuuta 2009 @ 22:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kojo10: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mised: Aikaisemmin pleikka näytti kuvakkeena Ministation 160gb:n mutta ei näyttänyt siellä olevia tiedostoja.
Painoitko kolmiota valitsit 'näytä kaikki'?
Ja luonnollisesti kysymyksessä oli jotain noin yksinkertaista...
Palautin stationille oletukset ja nyt toimii täydellisesti, kiitos vinkkauksesta
|