User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 02:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > lg rc278 ei toista/polta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
LG rc278 ei toista/polta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
fransu65
Newbie
_
23. tammikuuta 2009 @ 08:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otsikko kertoo ongelman 99,9 %:sti . Laite 2-3 vuotta vanha ja nyt viimeisen kuukauden aikana digiboxilta poltot epäonnistuvat sekä poltettujen/ostettujen DVD-elokuvien katselu tökkii.Muutamat itsepoltetut/osto dvd:t näkyvät.Asema pyörittää levyä minuutin tahi kaksi jonka jälkeen väittää englanniksi unknown disk / ei voi tunnistaa levyä. Itsepoltetut levyt ovat usean eri firman valmistamia eikä aikaisemmin tällaista ongelmaa ole ollut.Minulle on kerrottu että laser-pään teho hiipuu ajan myötä ( mutta laite sinällään ei kauhean vanha ole :(
Ehdotuksia / ohjeita ongelmaan odottaen hyvää päivän jatkoa :)
fransu65
Newbie
_
23. tammikuuta 2009 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkennus olen bootannu laitteen tehdasasetuksiin joitakin kertoja sekä viimeksi aukaisin dvd-aseman saldo 1 karva ei pölyä.Eli onko ongelma softa vai rauta? Olen myös tarjonnut samaa levyä useita kertoja peräkkäin laitteeseen autanut muutaman kerran ( aseman aukaisun jälkeen eräs dvd-elokuva käynnistyi joten en särkenyt kyseistä keksintöä :) )
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > lg rc278 ei toista/polta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy