User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 14:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > uteliaisuuttani kysyn modatusta xbox 360:sta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uteliaisuuttani kysyn modatusta Xbox 360:sta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
CFC2009
Newbie
_
25. tammikuuta 2009 @ 18:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu siis itselläni ei ole Xboxia, mutta haluaisin tietää, että kun warettaa Xbox 360 pelin ja tekee siitä pelaamiskelpoisen, niin pystyisikö ko. pelillä pelata nettipelejä? (Eli Liveksihän sitä kutsuttiin? :D) En kysy tätä asiaa siksi, että itse tekisin noin, uteliaisuuttani vain kysyn! Ja tiedän kyllä, että on olemassa kaiken maailman riskejä tulla bannatuksi, mutta ei se minua koske, ei ole Xboxia. PS Olen aika varmasti ostamassa PS3:en, niin oon jostain lukenut, että PS3:lle ei ole mahdollista pelata laittomia pelejä, niin kuin Xboxissa voi! (siis tehdä varmuuskopioita, tai warettaa) Onko asia näin? Kiitos, jos jaksat vastata!
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
25. tammikuuta 2009 @ 21:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Arazor
Suspended due to non-functional email address
_
8. helmikuuta 2009 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PS3:sta ei voi yleisesti ottaen vielä modata, mutta esim. Xbox 360:n voi lähettää modpiiri.comiin päivitettäväksi/modattavaksi.
Tällöin laitteella toimii varmuuskopiot. Myös Livessä on mahdollista pelata, mutta tällöin laiteta tulee aika-ajoin päivitellä, jottei tulisi bannia.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > uteliaisuuttani kysyn modatusta xbox 360:sta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy