User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 13:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox selain, ongelma: sivustot eivät muista minua...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firefox selain, ongelma: sivustot eivät muista minua...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Coroner^
Newbie
_
26. tammikuuta 2009 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli vaikka olen laittanut väkäsen sivuistoille että muistaa minut niin kone bootin jälkeen se ei taaskaan muista, vika ilmaantui 2-3 viikkoa sitten ja on todella ärsyttävä. firefox(Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; fi; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5) on selain ja salasanat on muistissa ja tulee salamannopeasti kirjautumisruutuun kyllä mutta miksi en pysy kirjautuneena enää?
Anteeksi jos tämä tuli väärään ketjuun jo etukäteen.
Ps. muuta en ole tehnyt kuin ajanut Ccleanerilla kaikki "paskat" pois... Ei auttanut. Ja asetuksiin en ole sen kummoisemmin koskenut nyt enkä aiemminkaan.
Siis vika ei varmaan ole iso kun sen vaan tietää mistä johtuu.
Ja mulla on Soneran 10/2M linja eli ip ei pitäis kyllä koneen bootissa vaihtua...
Kiitos jo etukäteen jos tiedät neuvoa minua.

-T
Senior Member
_
26. tammikuuta 2009 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ccleaner poistaa ne oletusarvoisesti jos et ole ottanut koukkua pois laatikosta ko.kohdasta.

Coroner^
Newbie
_
26. tammikuuta 2009 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nurmoosta:
ccleaner poistaa ne oletusarvoisesti jos et ole ottanut koukkua pois laatikosta ko.kohdasta.
Joo, mä tiedän sen. Mutta Ccleaneria ei oltu ajettu kuin manuaalisesti vasta tämän ongelman ilmaantumisen jälkeen.
Eli Ccleaner ei tee automaattisesti mitään.
Senior Member
_
26. tammikuuta 2009 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko firen asetukset oikein, sallii evästeet yms...

Coroner^
Newbie
_
26. tammikuuta 2009 @ 22:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti nurmoosta:
Onko firen asetukset oikein, sallii evästeet yms...
On oikein, sallii eväteet jne...
Mainos
_
__

_
Coroner^
Newbie
_
11. helmikuuta 2009 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Coroner^:
Eli vaikka olen laittanut väkäsen sivuistoille että muistaa minut niin kone bootin jälkeen se ei taaskaan muista, vika ilmaantui 2-3 viikkoa sitten ja on todella ärsyttävä. firefox(Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; fi; rv:1.9.0.5) Gecko/2008120122 Firefox/3.0.5) on selain ja salasanat on muistissa ja tulee salamannopeasti kirjautumisruutuun kyllä mutta miksi en pysy kirjautuneena enää?
Anteeksi jos tämä tuli väärään ketjuun jo etukäteen.
Ps. muuta en ole tehnyt kuin ajanut Ccleanerilla kaikki "paskat" pois... Ei auttanut. Ja asetuksiin en ole sen kummoisemmin koskenut nyt enkä aiemminkaan.
Siis vika ei varmaan ole iso kun sen vaan tietää mistä johtuu.
Ja mulla on Soneran 10/2M linja eli ip ei pitäis kyllä koneen bootissa vaihtua...
Kiitos jo etukäteen jos tiedät neuvoa minua.

-T
Onko oikeesti nyt niin että kukaan ei tiedä mistä tämä johtuu, eikä osaa sanoo mitään neuvoa?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > firefox selain, ongelma: sivustot eivät muista minua...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy