User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.2.2026 / 23:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > far cry 2 moninpeli
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Far Cry 2 moninpeli
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member

6 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2009 @ 20:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä oon ostanu ton Far Cry 2 pelin enkä tiedä miten moninpelin saa toimimaan. Voisko joku neuvoa?
Junior Member

3 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2009 @ 14:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mikä estää sinua pelaamasta moninpeliä? Vähän tietoa ensin kiitos!
Junior Member

6 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2009 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä mistä ton online key:n saa.
Junior Member

4 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2009 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Online key löytyy DVD boksista jossa tulee myös key mukana--> käy OSTAMASSA se peli...
Junior Member

6 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2009 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa-a en mä vaa täältä mistää online key:ta oo löytäny.
Member

1 tuotearvio
_
30. tammikuuta 2009 @ 16:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Instal keycode nimellä on minulla ainakin sen vihkon etukannessa.

Asus P5K Club3D hd4890 Superclocked Win vista home premium Intel E8400 4gt kingston 800mhz
Junior Member

6 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2009 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, mutta kun meen tohon Multiplayer -> Create -> Online niin pitääkö tähän pistää ubisoftin account ja salasana? Oon pistäny ja sit ton Install Keycoden siihen online key kohalle mutta ei toimi. Pitääkö se jotenki aktivoida ubisfotin sivuilla? jos pitää nii miten?
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
30. tammikuuta 2009 @ 16:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa tarkistaa että onko sekoittanut o(kirjain) ja 0(numero) keskenään

Asus P5K Club3D hd4890 Superclocked Win vista home premium Intel E8400 4gt kingston 800mhz
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > far cry 2 moninpeli

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy