User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 2.10.2024 / 03:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kannattaako hankkia kortinlukija?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kannattaako hankkia kortinlukija?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
juwa
Newbie
_
30. tammikuuta 2009 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on kortti digiboxissa ja pärjään kyllä mutta tukisiko siitä esim. parempi kuva jos hankkisin televisoon kortinlukijan ja Welhon rinnakaiskortin?
Asun kaapelitaloudessa ja minulla on HD tv muttei HD digiboxia?
Member

3 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2009 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sun on pakko hankkia HD boksi koska kaapelitalous ei varmasta maksa ylimääräisiä HD kustannuksia puolestasi...:)

ZB
Member

3 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2009 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa kuitenkin varmistaa vielä ammattiosaajalta vaikkapa liikkeestä.

ZB
Senior Member

35 tuotearviota
_
12. helmikuuta 2009 @ 23:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ymmärtäny että HD-kanaviin pitää olla ihan oma viritin? Eli oliko kyseisessä tv:ssä hd-viritin vai onko kyse resoluutiosta?
Member

3 tuotearviota
_
12. helmikuuta 2009 @ 23:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos telkkus on Full HD, siinä on jo sisäinen HD viritin. Mut jos se on HD ready, tarvitset siihen HD boksin.

En ole tuhannen varma mutta melkein olen. Kaveri selitti kun juuri osti HD readyn :)

ZB
Pekka_V
Suspended due to non-functional email address
_
13. helmikuuta 2009 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zaceee:
Jos telkkus on Full HD, siinä on jo sisäinen HD viritin. Mut jos se on HD ready, tarvitset siihen HD boksin.

En ole tuhannen varma mutta melkein olen. Kaveri selitti kun juuri osti HD readyn :)
Onneksi olet vain melkein varma, koska olet väärässä. Otetaan esimerkiksi samsungin 37a656, joka on full hd, mutta siinä ei ole hd-viritintä. Ja toiseksi esimerkiksi Sony 32V4500, joka on HD-ready ja siinä on HD-boksi. Eli jos hd-lähetyksiä haluaa katsoa, pitää siihen olla hd-viritin, joko erillinen tai television sisässä oleva.

Sony 40E4020, Bose 3-2-1, Topfield masterpiece, Genelec 8020A, PS3, Wii, Xbox360
Mainos
_
__
 
_
Member

3 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2009 @ 10:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pekka_V:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti zaceee:
Jos telkkus on Full HD, siinä on jo sisäinen HD viritin. Mut jos se on HD ready, tarvitset siihen HD boksin.

En ole tuhannen varma mutta melkein olen. Kaveri selitti kun juuri osti HD readyn :)
Onneksi olet vain melkein varma, koska olet väärässä. Otetaan esimerkiksi samsungin 37a656, joka on full hd, mutta siinä ei ole hd-viritintä. Ja toiseksi esimerkiksi Sony 32V4500, joka on HD-ready ja siinä on HD-boksi. Eli jos hd-lähetyksiä haluaa katsoa, pitää siihen olla hd-viritin, joko erillinen tai television sisässä oleva.
Hyvä kun oikaisit ettei sattunut kömmähdyksiä. Ohjasin kuitenkin kysymään liikkestä... :)

ZB
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > kannattaako hankkia kortinlukija?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy