niin että ku mulla on amd athlon 64 x2 +6000 am2+ kannalla ja täs emolevys on am2 kanta ni saaks täst prossust kaikki tehot irti tällä am2 kannalla tää emolevy on asrock alivenf6p-vsta,ku tos emolevyn ohjekirjassa luki jotai et joku juttu menee hitaammalle jos laittaa am2+ kantasen prossun,oon jo siis käyttäny tätä jo pitkän aikaa ja toiminu ok mut et saaks prossun kaikki tehot käyttöön täl am2 kannalla
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti erseki: niin että ku mulla on amd athlon 64 x2 +6000 am2+ kannalla ja täs emolevys on am2 kanta ni saaks täst prossust kaikki tehot irti tällä am2 kannalla tää emolevy on asrock alivenf6p-vsta,ku tos emolevyn ohjekirjassa luki jotai et joku juttu menee hitaammalle jos laittaa am2+ kantasen prossun,oon jo siis käyttäny tätä jo pitkän aikaa ja toiminu ok mut et saaks prossun kaikki tehot käyttöön täl am2 kannalla
Ensi kerralla hieman selkeämmin viesti, kiitos. Asiaan :
AM2-emolevyssä AM2+ prosessori toimii hitaammin. AM2+ prosessorin väyläkannan nopeus on hitaampi AM2-emolevyssä. Et saa kaikkea AM2+ prosessoristasi irti tuolla emolevyllä.
Nyt on kyllä pakko tulla viilaamaan pilkkua.
AMD Athlon? X2 6000+ EI ole AM2+ kannalla, vaan AM2, oli se sitten 125W 3GHz (vanhempi) tai 89W 3.1GHz (uudempi).
89W, 3.1GHz 125W, 3GHz
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti erseki: niin että ku mulla on amd athlon 64 x2 +6000 am2+ kannalla ja täs emolevys on am2 kanta ni saaks täst prossust kaikki tehot irti tällä am2 kannalla tää emolevy on asrock alivenf6p-vsta,ku tos emolevyn ohjekirjassa luki jotai et joku juttu menee hitaammalle jos laittaa am2+ kantasen prossun,oon jo siis käyttäny tätä jo pitkän aikaa ja toiminu ok mut et saaks prossun kaikki tehot käyttöön täl am2 kannalla
Ensi kerralla hieman selkeämmin viesti, kiitos. Asiaan :
AM2-emolevyssä AM2+ prosessori toimii hitaammin. AM2+ prosessorin väyläkannan nopeus on hitaampi AM2-emolevyssä. Et saa kaikkea AM2+ prosessoristasi irti tuolla emolevyllä.