Noniin, nyt on uudet osat ostettu ja asennettu. ongelma on tämä: Joka kerta kun yritän avata Battlefield 2 pelin niin kone kaatuu, tulee bluescreenofdeath ja ilmoitus jossa lukee about näin:
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL jne..jne.
Emossa on integroitu Nvid GF8200, mutta tällä hetkellä on kiinni Radeon EAX1300,koska yritin avata pelin vaihtamalla näytönohjainta.
BIOS:sista laitoin Disable onboard vga hässäkän ja laitoin enable PCIE VGA.
Memtestin ajoin läpi eikä ollut ongelmia siinä.
Edit: laitehallinnassa näkyy 2 näytönohjainta, Radeon x1300 ja radeon x1300 secondary, mitään vaikutusta tähän asiaan?
ja sitten Poweri on 300W.
Prossun lämmöt on about 34-35'C ja kierrokset menee 2850rpm,jos näistä tiedoista on mitään apuja tähän ongelmaan.
Edit: ja käyttis on Win XP home edition, sp3.
Koneeseen asenettu
Emo: Asus m3n78-vm
Prossu: AMD Athlon 64 X2 DualCore 5200+, mukana tuuletin, eli boxed?
Muistit: Kingston KVR800D2N5/1g näitä siis on 2.
Rookie kun olen niin selittäkää, niin kuin selittäisitte lapselle. pienelle lapselle.
Kiitos jo vastauksistanne ja pahoittelen jos laitoin tämän väärään osioon.
Eli kaikki oli hyvin edellisellä kokoonpanolla, HP Presario sr1909sc alkuperäisillä osilla, paitsi toi EAX1300 näyttis. Pelit toimi jotenkuten ja kaikki oli hyvin, sitten halusin lisää tehoa, ostin emon, prossun ja muistit uudelle emolle, laitoin palikat kiinni, EAX1300sen laitoin kiinni PCI-E paikkaan, kytkin johdot ja voila ! kone toimi, windows käynnistyi, asensin kaikki ajurit CD:ltä mikä tuli emon mukana, latasin windows päivitykset, EAX:n uudet ajurit, kun olin sen ensisijaikseksi laitteeksi määritellyt BIOS:sista. sitten kun olin noi kaikki tehnyt niin yritin avata BF2:sta, latasi hetken hyvin, pääsin login kohtaan ja sitten kosahti, BlueScreen ja noi valitukset siihen. Sen jälkeen menin BIOS:siin, vaihdoin integroidun näyttiksen ja reboottasin, kokeilin BF2:sta uudestaan ja sama vika edelleen. sammutin koneen, otin näyttiksen pois PCI-E paikasta, boottasin ja taas sama homma ! eli semmoista...
EDIT: Nyt on käytössä Nvidia GF 8200 integroitu, muuten toimii hyvin mutta BF2 ei vieläkään suostu lataamaan kenttiä, bluescreen aina.