User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.3.2025 / 05:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > easy cd-da extractor v6.0.0
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Easy CD-DA Extractor v6.0.0
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
4. maaliskuuta 2004 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huomaan, että uusin päivitetty versio toimii jopa minunkin koneessani! Koskahan me saadaan siihen suomenkieli mukaan? On luultavasti tällä hetkellä paras soffa tekemään varmuuskopiota cd levyistä!? Yksi niistä harvoista ohjelmista, mistä kannatta maksaa ja käy vieläpä ilman luottokorttia!
Voltaren
Senior Member
_
4. maaliskuuta 2004 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kovasti se Poiko yrittää sitä kotimaista kielipakettia saada väännettyä, saa nähä koska ilmestyy.

Se vaan tossa ohjelmassa askarruttaa kun pari/kolme versionumeroo taaksepäin toi softa käytti LAME 3.95.1 enkooderia.. meni muutama päivä ja tuli päivitys joka käytti alpha versiota eli LAME 3.96:sta... syyksi alpha versioon Poiko itse sanoi että LAME 3.95.1 oli liian buginen..
No taas kului pari päivää ja tuli uusi versio joka käytti jälleen LAME 3.95.1.. eli juuri sitä mitä Poiko itse oli sanonut huonoksi..

Et ota nyt sit tosta selvää.

Itse käytän EAC:tä ja ei voi olla kuin tyytyväinen.
Rawman
Member

1 tuotearvio
_
18. maaliskuuta 2004 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Sitä oon ihmetellyt, että onko tuossa roxion softassa "isojen r-levyjen" siis yli 800MB tukea?
Muuten olen hyvin tykästynyt roxion aikaisempiin softiin, mutta kun en enää käytä 700Mb:n levyjä, niin onkohan tuo versio 6 siinä mielessä turha ostos?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > musiikki-cd-levyjen varmuuskopiointi > easy cd-da extractor v6.0.0

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy