Olisi PARI kysymystä, voisko joku vastailla? / AUTTAA
|
|
semirotta
Suspended due to non-functional email address
|
3. helmikuuta 2009 @ 20:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Okei no ensinnä:
Counter-Strike Sourcea pelatessa:

Tämmönen tulee yhtäkkiä ja minun koneella ei ole moista (Sonic DVD) ohjelmaa: MIKSI tämä "windows" installer alkaa tulla?:O se tulee AINA melkeinpä ko Counter-Strike SOURCE:a pelaan.
Seuraavaksi:
Tässä jotain tietoja koneestani: (EN TIEDÄ NÄISTÄ MITÄÄN)

ja näytön tietoja:

Mitä pitäisi tehdä/ostaa/päivittää ja plaaplaa että pelit pelaisi paremmin? Counter-Strike Sourcessa esim. on fps. 18-22 joissain Mapeissa ja joissain 39-42 Fps. Ja porukka sanoo että 100+ olis paras / hyvä.
Olis kiva saada koneesta vähän "tykimpi"
Kiitos jo etukäteen.
|
MugE
Member
5 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2009 @ 20:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Tohon itse ongelmaan en osaa sanoo kyllä mitään, mutta mitä tuon Sourcen vaatimuksiin tulee niin omalla vanhalla mopolla toi pyörii mainiosti eikä mitää nykimis ongelmii ole vaikka isoja resoja käyttää jne.
Kokoonpano siis about tällainen : PROSSU Athlon 64 3700+ 2,5GHz / MUISTI ddr400 1gt / NÄYTTIS Ati 850XT 256mb (pikkusen kellotettuna =) )
fps pyörii jossain 60-90 seudulla...
Eli onkohan tuo siun kone sitten kuiteskin pikkusen liian tiukilla tuon pelin kanssa tai jotain...
*Tyhmät kysyy, mutta entä jos tyhmät myös vastaa?*
PoWeReD by: Intel Q9550@4.01GHz / OCZ DDR2 PC2-8500 REAPER 2x2GB / Asus P5Q / MSI GTX295 OC / Auzentech Home Theater HD X-FI / Corsair HX620 / Samsung F1 750GB / CM HAF 932 / LG W2600HP-BF *Just loving it*
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2009 @ 20:48
|
semirotta
|
3. helmikuuta 2009 @ 21:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MugE: Tohon itse ongelmaan en osaa sanoo kyllä mitään, mutta mitä tuon Sourcen vaatimuksiin tulee niin omalla vanhalla mopolla toi pyörii mainiosti eikä mitää nykimis ongelmii ole vaikka isoja resoja käyttää jne.
Kokoonpano siis about tällainen : PROSSU Athlon 64 3700+ 2,5GHz / MUISTI ddr400 1gt / NÄYTTIS Ati 850XT 256mb (pikkusen kellotettuna =) )
fps pyörii jossain 60-90 seudulla...
Eli onkohan tuo siun kone sitten kuiteskin pikkusen liian tiukilla tuon pelin kanssa tai jotain...
no toi KELLOTETTUNA juttu meni ohi en tiiä tommosta asiaa.
Voi olla että tää mun kone on vaan niin huono :E
Ko ajattelin et video kortin ostas uuden tai jtn ko joka pelissä
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest tuon mukaan on just ja just et pystyis pelaa et läpäisevän tehon alapuolella just.
Kannattaisko ostaa kokonaan uusi kone pelaamiseen sitte? :E en oikeen osaa sanoa. Pitänee alkaa vaan säästämää pari tonnia :D
|
MugE
Member
5 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2009 @ 21:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin eli toi minun prossu on vakiona vissiin 2.2GHz ja olen sitä pienellä kellotuksella siis yrittänyt piristää, tuskin kyllä ihmeitä vaikuttaa...
Mutta joo ei nykyään kannata ehkä ihan paria tonnia lyödä uuteen koneeseen, joku reipas tonni kehiin niin saa jo kovan koneen!
*Tyhmät kysyy, mutta entä jos tyhmät myös vastaa?*
PoWeReD by: Intel Q9550@4.01GHz / OCZ DDR2 PC2-8500 REAPER 2x2GB / Asus P5Q / MSI GTX295 OC / Auzentech Home Theater HD X-FI / Corsair HX620 / Samsung F1 750GB / CM HAF 932 / LG W2600HP-BF *Just loving it*
|
AfterDawn Addict
13 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2009 @ 22:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Totta! Tonnilla saat jo todella hyvän pelikoneen mutta ei sellaista kannata pelkkää css varten ostaa:)
Intel Core i5-750 @ 3,4GHz/Noctua NH-U12P/Asus HD6950 1 GB (BIOS-modattu 6970)/Gigabyte GA P55A-UD3/Antec P182B + 4x 120mm Noctua/Corsair VX550/2X G.Skill 4GB DDR3 1600MHz Ripjaws @ 1600MHz 7-8-7-24 2T/2x Western Digital Caviar SE 640Gb + Samsung Spinpoint F1 1Tb + Seagate Barracuda Green 2TB/QPad MK-85 näppis/Logitech MX518 rotta/1. näyttö Samsung Syncmaster 2333HD/2. näyttö Samsung Syncmaster T220/Win7 x64 Ultimate
|
semirotta
|
4. helmikuuta 2009 @ 08:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kokki99: Totta! Tonnilla saat jo todella hyvän pelikoneen mutta ei sellaista kannata pelkkää css varten ostaa:)
ei tietenkää css:sää varten^^
WoWissa esim. varjot täytyy olla pois ettei töki peli :D pikkusenki ko varjojen qualityy nostaa ni heti tökkii^^
muuten kyl pystyy olee max grafiikat.
Left 4 Dead:issa sama, varjot pakko olla pienenä ja ongelma on siinäki et joskus siinä on varjoista apua että näkee missä zombit on ? :D
ihme et muuten toimii kunnol pelit mut sit joku varjo ei voi toimia
|
BforeDusk
AfterDawn Addict
|
4. helmikuuta 2009 @ 18:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Mimmonen dvd-asema, ehkä näytönohjain, ja onko joku videokaappari, tv-kortti hankittu? Kamera ohjelmistoja omien kuvien siirtoon?
Toi SonicDVD vaikuttais ohjelmalta joka bundle kamana on jokun vehkeen mukana tullut. Ko. laitteen ajurien asennus "kivalla" setup ohjelmalla on ajurien lisäksi päättänyt tuutata sen mukaan, joka asennus on ehkä keskeytetty tjms. Silti muistaa olemassa olostaan ja yrittää jatkaa loppuun.
Jos ei se Lisää/poista sovellus löydy, voit kokeilla hakua kovosta Sonic (dvd) sekä järjestelmärekisterissä.
Harkintaa käyttäen tuhoat sen mitä haut löytävät.
CCleaneriä monet kehuu rekisterin putsaamiseen. On kai niitä muitakin.
Kuis luotettavassa paikassa olet SOURCEn kanssa?
Väärällä nimellä kulkeva haitake?
Jonkun toisen pelaajan kätevä jäynä sun näytölle?
Osta paskaa, saat 2kk kaupan päälle.
- Zz Topelius -
|
semirotta
|
5. helmikuuta 2009 @ 10:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk: Mimmonen dvd-asema, ehkä näytönohjain, ja onko joku videokaappari, tv-kortti hankittu? Kamera ohjelmistoja omien kuvien siirtoon?
Toi SonicDVD vaikuttais ohjelmalta joka bundle kamana on jokun vehkeen mukana tullut. Ko. laitteen ajurien asennus "kivalla" setup ohjelmalla on ajurien lisäksi päättänyt tuutata sen mukaan, joka asennus on ehkä keskeytetty tjms. Silti muistaa olemassa olostaan ja yrittää jatkaa loppuun.
Jos ei se Lisää/poista sovellus löydy, voit kokeilla hakua kovosta Sonic (dvd) sekä järjestelmärekisterissä.
Sonic DVD ei löydy lisää/poista osiosta olen katsonut jo, Haku ohjelma ei löydä mitään tuohon liittyvää :D CCleanerin puhdistuksen tein 2 päivää sitten viimeksi ^^
Counter-strike on ollut koneellani monia vuosia (11 tai 12 vuotta)
Alunperin 1.3 sitten 1.5, 1.6 ja source.
Ei pitäisi olla mitään haitta ohjelmaa tai tuommosta :O
Tosin olen huomannut nyt viimesen viikon aikana että netissä esimerkiksi: Youtubesta katottuna videot niin ÄÄNTÄ ei lähde, äänet sekoilevat jostain syystä :D
|
wipe2000
AfterDawn Addict
15 tuotearviota
|
5. helmikuuta 2009 @ 11:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse avaisin nyt regeditin ja siellä find:llä hakisin 'sonic'. Vanhan rekisterin voi varalta varmuuskopioida, ennen mahdollisesti löytyvien 'avainten' poistoa. Pelkkä
'HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run'
tyhjennys voisi riittää.
Samoin katsoisin msconfig.exe:llä (startup/käynnistys-välilehti), ettei ylimääräistä roskaa käynnisty automaattisesti.
|
semirotta
|
5. helmikuuta 2009 @ 14:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wipe2000: Itse avaisin nyt regeditin ja siellä find:llä hakisin 'sonic'. Vanhan rekisterin voi varalta varmuuskopioida, ennen mahdollisesti löytyvien 'avainten' poistoa. Pelkkä
'HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run'
tyhjennys voisi riittää.
Samoin katsoisin msconfig.exe:llä (startup/käynnistys-välilehti), ettei ylimääräistä roskaa käynnisty automaattisesti.
sepä se ko ei uskaltais mitää poistella ja tälläst ko en oo mikään nero näitten koneitten kans^^ oon pari kertaa poistanu jtn ja sit pitäny koko kone vetää uusiks ko ei muuten saanu enää toimii:D
|
wipe2000
AfterDawn Addict
15 tuotearviota
|
5. helmikuuta 2009 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Se on aina riskinä rekisteriä tongittaessa, mutta kun 'exportilla' talletat vähintään kyseisen haaran ennen muokkausta, sen palautus eli 'importtaus' takaisin pitäisi kyllä onnistua myöhemmin. Ja jos keskityt vain sonic:n sisältämiin avaimiin, on aika epätodennäköistä sotkea koko masiinaa pahasti.
Ainakin pelkällä haullakin jo näkisin, onko ko. ohjelmasta jotain asennusjäänteitä rekisterissä, vai ratsastaako joku haittapohjelma vain sen nimellä.
Hjt-alueelle voi tietysti lähettää login, jos yhtään epäilee tuholaistartuntaa, eipä se mitään muuta maksa, kuin vartin aikaa.
|
Senior Member
11 tuotearviota
|
5. helmikuuta 2009 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti semirotta: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti BforeDusk: Mimmonen dvd-asema, ehkä näytönohjain, ja onko joku videokaappari, tv-kortti hankittu? Kamera ohjelmistoja omien kuvien siirtoon?
Sonic DVD ei löydy lisää/poista osiosta olen katsonut jo, Haku ohjelma ei löydä mitään tuohon liittyvää :D CCleanerin puhdistuksen tein 2 päivää sitten viimeksi ^^
Counter-strike on ollut koneellani monia vuosia (11 tai 12 vuotta)
Alunperin 1.3 sitten 1.5, 1.6 ja source.
Ei pitäisi olla mitään haitta ohjelmaa tai tuommosta :O
Tosin olen huomannut nyt viimesen viikon aikana että netissä esimerkiksi: Youtubesta katottuna videot niin ÄÄNTÄ ei lähde, äänet sekoilevat jostain syystä :D
No itse asiaan en osaa neuvoa, mutta 12-13 vuotta on kalavale :D
Intel DualCore E8500 @3.4GHz, /XFX GTX 260 Black Edition,@ Clock 700, Memory 1200, Shader 1500 /P5Q Pro, ATX, s775, IP45, DDR2, GBLAN,,8-CH Audio, /4Gb A-data DDR2 800Mhz, /500Gb Spintpoint Samsung, /Corsair HX520, / Razer Death Adder, / Exact Mat, /Antec NineHundred two, /Benq E2200HD 21.5 /Scythen Mugen 2 /
|
semirotta
|
5. helmikuuta 2009 @ 16:13 |
Linkki tähän viestiin
|
11 tai 12 vuotta kalavale?
Olin joku 8 vuoden ikänen ko ekan kerran koneelle hommasin counter-strike pelin.
|
mrcheeky1
|
5. helmikuuta 2009 @ 16:18 |
Linkki tähän viestiin
|
"Hieman" menee OT puolelle, mutta 1999 vuonna julkaistu tuo CS..
Q6600 @ 3,6GHz | Asus P5Q Deluxe | 4 Gt DDR2 (4 x 1 Gt) | Leadtek GeForce GTX260 Extreme+ | Antec P182 | Corsair HX520 | WD VelociRaptor 150GB | Samsung SpinPoint F1 750GB | Vista Home Premium 64-bit
Jäähdytys: D-Tek Fuzion V2 | ThermoChill PA120.3
|
Senior Member
|
5. helmikuuta 2009 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Sori, OT, mutta tuo vuosimäärä heittää aika paljonkin jos muistat versionumeron oikein; Alkuperäisen Counter-Striken 1.3 versio julkaistiin vuoden 2001 loppupuoliskolla muistaakseni, joten olet pelannut sitä maksimissaan 7,5 vuotta. Näin ollen olet nyt varmaan 15 vuotias jos aloitit 8 vuotiaana pelaamisen ;)
|
Mainos
|
  |
|
semirotta
|
5. helmikuuta 2009 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
huh no jotain half life kaltasta se on ollu kuiteskii :E lol