Paras Xbox 360 peli/mitä suosittelette
|
|
Junior Member
10 tuotearviota
|
6. helmikuuta 2009 @ 21:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo eli siis olen aika uusi boxin omistaja, muutama peli mulla jo on, mm. Halo 3. Eli siis haluisin tietää vähä mielipiteitänne mitkä ovat hyviä/parhaita/hankkimisen arvoisia pelejä.
:)
|
paavis
Newbie
2 tuotearviota
|
6. helmikuuta 2009 @ 22:38 |
Linkki tähän viestiin
|
|
thejammy
Senior Member
6 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2009 @ 00:29 |
Linkki tähän viestiin
|
riippu vähän pelaatko yskin vai porukassa, verkossa vai offline. mutta nyt yleisesti rainbo six vegas 2, gta 4, gears of wars 1 & 2, far cry 2, the orange box,army of two.
|
Junior Member
10 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2009 @ 12:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo toistaiseksi pelaan offlines, sit ku ostan live aikaa (tiedän et tulee 1kk ilmaseks) ja oon "oppinu" pelaamaan kunnolla että kehtaa mennä onlinee ettei hävii iha 10-0 :D :D
|
Senior Member
11 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2009 @ 13:01 |
Linkki tähän viestiin
|
No itse suosittelen ainakin.
Mass Effect: Sekoitettuna roolipelejä ja räiskintää. Vaikka et tykkäisi normaalisti roolipeleistä niin tämän pitäisi upota täysin koska toiminta on räiskintä pohjaista.
GTA4: Tätä ei varmaan tarvitse enempää mainostaa. Parempi tämä on kyllä kuin vanhemmat GTA:t. Aikaisemmissa osissa minulla ainakin on kiinnostus ruvennut hupememaan loppua kohden, mutta tässä pitää juoni otteessaan loppuun saakka.
Ace Combat 6: Lentely peli mikä on helppo sisäistää. Vaikka lentelypelit eivät kiinnostakkaan normaalisti niin tämä iskee jonkunverran. Jotkut pitävät jotkut taas ei. Kannattaa kokeilla ensin jos on mahdollista.
Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
|
Tarppi
Member
1 tuotearvio
|
7. helmikuuta 2009 @ 13:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaikki edellä mainitut sekä ainakin seuraavat:
Guitar Hero : World Tour
Halo Wars
Tom Clancy's HAWX(ei ole ilmestynyt vielä)
|
Junior Member
10 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2009 @ 16:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Tota Ace Combat kutosta oon kokeillu, ei oikeen sytyttäny. Halo Warsin demon latasin just eikä kyllä kauheen hyvältä vaikuta minun mielestäni, huonot controllit ja command limit 30 :S
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2009 @ 16:39
|
Newbie
|
7. helmikuuta 2009 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
livessä ehdoton suosikit ovat cod 4 & cod 5
kaveri porukassa mukavaa on pelailla sceneit box office smash.
Yksinpelinä ehdoton oma suosikkini on mirrors edge.
|
Junior Member
10 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2009 @ 18:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuota Mirror's edgeä olen itsekkin ajatellut, demon perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselta. Cod 4 on myös harkinnassa, samoin kuin GTA IV.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2009 @ 21:08 |
Linkki tähän viestiin
|
CoD4 ja Oblivion.. Muuta ei oikeastaan vuoteen tarvii ;)
|
Arazor
Suspended due to non-functional email address
|
8. helmikuuta 2009 @ 18:52 |
Linkki tähän viestiin
|
GTA 4, GeoW 2 ja FarCry 2 ovat erinomaisia vaihtoehtoja räiskinnästä pitäville :)
|
thejammy
Senior Member
6 tuotearviota
|
8. helmikuuta 2009 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti seppoz678: Tuota Mirror's edgeä olen itsekkin ajatellut, demon perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselta. Cod 4 on myös harkinnassa, samoin kuin GTA IV.
harkitse vielä tuota mirrors edgeä, kuulemma campaingi kestää noin 3 tuntia.... eikä siinä sitten taida enää juurikaan olla pelattavaa (?)
|
Member
9 tuotearviota
|
9. helmikuuta 2009 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Ehdotonta yksinpeliä: Fallout 3 ja Fable 2. Tulee varmasti tuhrattua tunteja näihin jos RPG:t kiinnostaa.
|
Junior Member
10 tuotearviota
|
9. helmikuuta 2009 @ 16:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thejammy: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti seppoz678: Tuota Mirror's edgeä olen itsekkin ajatellut, demon perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselta. Cod 4 on myös harkinnassa, samoin kuin GTA IV.
harkitse vielä tuota mirrors edgeä, kuulemma campaingi kestää noin 3 tuntia.... eikä siinä sitten taida enää juurikaan olla pelattavaa (?)
Joo no ainakin otan eka asiasta selvää onko se näin, sillä ei kyllä huvittaisi maksaa 60? pelistä jonka vetää muutamas tunnis läpi :D
|
Newbie
|
9. helmikuuta 2009 @ 21:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti seppoz678: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thejammy: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti seppoz678: Tuota Mirror's edgeä olen itsekkin ajatellut, demon perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselta. Cod 4 on myös harkinnassa, samoin kuin GTA IV.
Joo no ainakin otan eka asiasta selvää onko se näin, sillä ei kyllä huvittaisi maksaa 60? pelistä jonka vetää muutamas tunnis läpi :D
juu menisikö yksinpelissä n 5 tuntia, mutta jos haluat saada "gamescorea" niin saat enemmän tahkota peliä, ja on myös time trialit ja speedrunit, että saat aika pitkään pelata että saat 100% läpi, kyllä hyviä pelejä jaksaa pelata :)
|
Mainos
|
|
|
Junior Member
10 tuotearviota
|
10. helmikuuta 2009 @ 17:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Asus3e: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti seppoz678: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti thejammy: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti seppoz678: Tuota Mirror's edgeä olen itsekkin ajatellut, demon perusteella vaikuttaa mielenkiintoiselta. Cod 4 on myös harkinnassa, samoin kuin GTA IV.
juu menisikö yksinpelissä n 5 tuntia, mutta jos haluat saada "gamescorea" niin saat enemmän tahkota peliä, ja on myös time trialit ja speedrunit, että saat aika pitkään pelata että saat 100% läpi, kyllä hyviä pelejä jaksaa pelata :)
No siinä tapauksessa täytyy varmaan ostaa, koska gamerscorea haluan ja jos on hyvä peli niin kyllä sitä jaksaa hankkiakkin :D
|