User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 13:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd decrypter
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD decrypter
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
befbark
Account closed as per user's own request
_
5. maaliskuuta 2004 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli sain decrypterin toimimaan, mutta sitten esiintyi seuraavanlainen ongelma: ohjeissa puhuttiin sellaisesta, että pitää valita .dvd tiedosto joka siirretään toiselle levylle kopioidessa ja tämä toinen tiedosto jätetään laittamatta. Mutta minulla ei ollut kansiossa jonne elokuvani kopioin .dvd tiedostoa vaan kaksi tiedostoa joiden päätteet olivat: WinRAR archive (4 200 736 kt) ja .MDS (5 kt). No minä kokeilin kopioida tämän WinRAR archiven kun ajattelin sen suurempana tiedostona olevan se oikea. Sitten tuli ongelmia kun olin valinnut sen, niin minulle ei tullut sellaista vaihtoehtoa, jota ohjeessa sanottion olevan eli siinä oli kolme valinta näppäintä: Settings kohdassa > Data Type, Write Mode & Write Speed. Tuota kohtaa ei ollut ollenkaan listassa. Laitoin tyhjän DVD-RW levyn sisään ja aloin polttaa. Polton jälkeen kokeilin toimiiko - ei toiminut. Alkuperäinen elokuva DVD:ni toimi moitteettomasti samalla DVD-soittimella kun kokeilin tätä levyä. Levyn formaattikin oli sama. Missä piilee ongelma siis??
DVDR(W)
Suspended due to non-functional email address
_
5. maaliskuuta 2004 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisi tietysti ihan mukava tietää mitä ohjetta olet käyttänyt. DVD Decrypter on kyllä niin helppo ohjelma käyttää että siinä on kyllä täysin mahdotonta mennä metsään :D

En oikein tiedä mitä olit tekemässä, mutta jos haluat kopioida sillä alle 4.38 Gigaisen DVD elokuvan niin homma menee esim näin helposti:
http://www.mpegit.net/DVD-R_0.php

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd decrypter

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy