User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 23:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > uutta läppäriä hankkimas
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
uutta läppäriä hankkimas
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
s3p1
Junior Member
_
6. helmikuuta 2009 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli olisin läppäriä hankkimas ja oon miettiny jotain applen konetta vai oisko kannatavampi ostaa joku acer asus tai fujitsu?
AfterDawn Addict

19 tuotearviota
_
7. helmikuuta 2009 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti s3p1:
eli olisin läppäriä hankkimas ja oon miettiny jotain applen konetta vai oisko kannatavampi ostaa joku acer asus tai fujitsu?
Tämäkin riippuu käytöstä. Jos pelaat, ota tavallinen kannettava. Jos et pelaa, ota Applen kone. Myös budjettisi määrää tehokkaasti läppärinvalintaa.

AMD Phenom II 965 @ 3.85Ghz, 4Gt DDR2-1066Mhz, HD 4770 @ 850/1000Mhz, 1TB WD Black + 500GB WD Blue, Antec 300, HX520

Nokia 5800XM @ C6FW
s3p1
Junior Member
_
9. helmikuuta 2009 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon nyt katellu nuita läppäreitä ja eteen sattu pari kinnostavaa vaihtoehtoo Toshiba Satellite a300-1K5 tai Acer Aspire 6530G kumpi nuista ois parempi? onko kellään kokemusta noista toshiban koneista se ois ainakin halvempi ku tuo acer ja vaikuttas tehokkaammalta.
AfterDawn Addict

19 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2009 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti s3p1:
oon nyt katellu nuita läppäreitä ja eteen sattu pari kinnostavaa vaihtoehtoo Toshiba Satellite a300-1K5 tai Acer Aspire 6530G kumpi nuista ois parempi? onko kellään kokemusta noista toshiban koneista se ois ainakin halvempi ku tuo acer ja vaikuttas tehokkaammalta.
Toshiba sisältää Radeon HD 3650:n, joka sisältää pelitehoa. Myös 4Gt ja C2D antavat hyvää vauhtia peleihin.

AMD Phenom II 965 @ 3.85Ghz, 4Gt DDR2-1066Mhz, HD 4770 @ 850/1000Mhz, 1TB WD Black + 500GB WD Blue, Antec 300, HX520

Nokia 5800XM @ C6FW
Member

5 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2009 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ota ihmeees tuo toshiba mul oli aceri ja ei ei ei ongelmii tuli viikon sisäl iha liikaa joten palautin. mut oma mielipide acerist on huono. Mut ei oo tarkotus syrjii acerin käyttäjii itel tosin hp 999e et hp on iha ok mun henk koht mielestäni :)
Mainos
_
__

_
Member

5 tuotearviota
_
16. helmikuuta 2009 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ota ihmeees tuo toshiba mul oli aceri ja ei ei ei ongelmii tuli viikon sisäl iha liikaa joten palautin. mut oma mielipide acerist on huono. Mut ei oo tarkotus syrjii acerin käyttäjii itel tosin hp 999e et hp on iha ok mun henk koht mielestäni :)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > uutta läppäriä hankkimas

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy