User Käyttäjä Salasana  

lauantai 1.3.2025 / 14:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > netwjork 54mbps wlan reititin ja telehell ea-501v3 ongelma-
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Netwjork 54Mbps wlan reititin ja Telehell ea-501v3 ongelma-
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
RevolXX
Newbie

1 tuotearvio
_
7. helmikuuta 2009 @ 00:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dodiih , tänään hain kyseisen netwjorkin tekeleen postista ja olen yrittänyt saada sitä toimimaan tämän päivän ja itseltä alkaa ideat jo loppumaan.Olen kytkenyt reitittimen kuten ohjeissa käsketään modeemilta->wan-porttiin ja lan portista koneeseen.Pääsen reitittimen conffeihin käsiksi mutten modeemin , enkä pääse myöskään internetiin , vaikka visvan verkko- ja jakamiskeskus näyttää olevani yhteydessä nettiin saakka.Missä minulla nyt kusee tämä homma?
Junior Member
_
7. helmikuuta 2009 @ 09:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile resetoida molemmat laitteet (sieltä pienestä reijästä takana johon painetaan esim kynällä). Et pääse modeemin asetuksiin käsiksi luultavasti sen takia, että välissä on tosiaan se reititin.
RevolXX
Newbie

1 tuotearvio
_
7. helmikuuta 2009 @ 11:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen resetoinut molemmat laitteet , ilman tuloksia.
RevolXX
Newbie

1 tuotearvio
_
7. helmikuuta 2009 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tänään asentelin kaiken uusiksi ja nyt tulee herjaus "Kohteen DNS-palvelin(192.168.0.254) kanssa ei voi kommunikoida"
xROL
Suspended due to non-functional email address
_
8. helmikuuta 2009 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä taistelin myös koko viikonlopun tuon netwjorkin purkin kanssa ja alkoi usko loppua. Minulle tulis myös tuo sama virheilmoitus "Kohteen DNS-palvelin(192.168.0.254) kanssa ei voi kommunikoida"

Löysin sitten netistä tälläiset ohjeet ja kävin muuttamassa adsl-modeemin sillattuun tilaan. Sen jälkeen läppäri meni ihan omatoimisesti nettiin ja on toiminut sen jälkeen.

Tässä linkki niihin ohjeisiin, jos vaikka ne auttaisi myös sinua.
http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?p=1186215
Mainos
_
__

_
RevolXX
Newbie

1 tuotearvio
_
9. helmikuuta 2009 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Syvä kiitos xROLille sekä Maverickille , nyt toimii! :D
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > netwjork 54mbps wlan reititin ja telehell ea-501v3 ongelma-

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy