Visa Electron tuki
|
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2009 @ 08:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten PS3:n storessa saa Visa Electronin toimimaan? Minulle on väitetty että electronilla voi ostaa, mutta minun korteillani (molemmilla) pyydetään tarkistamaan asetukset huolella. Outoa? (ja kyllä, tilillä on ollut tuolloin rahaa)
NaftaLefa
|
tubbana
Suspended due to non-functional email address
|
7. helmikuuta 2009 @ 11:10 |
Linkki tähän viestiin
|
jos on nettipankin asetuksista laitettu internet maksut sallituiks eikä silti toimi niin sitten ei toimi
If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2009 @ 11:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Ai, ne pitää aktivoida siten?
NaftaLefa
|
Member
2 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2009 @ 11:39 |
Linkki tähän viestiin
|
itselläni on kanssa electron, en saanut rekisteröityä sitä usa psn mutta sain rekisteröityä sen eu psn.. en tiiä oletko yrittänyt rekisteröidä sitä usa psn.
HTC Desire HD > IceColdSandwich 7.4 AOKP
Android 4.0.4
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2009 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
En tiennyt tuollaisesta aktivoinnista mitään. Nyt on kortti aktivoitu ja homma pelittää! SUURI KIITOS!
NaftaLefa
|
Member
2 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2009 @ 17:31 |
Linkki tähän viestiin
|
eipä mitään ;)
HTC Desire HD > IceColdSandwich 7.4 AOKP
Android 4.0.4
|
euppis
Newbie
|
10. helmikuuta 2009 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Minkä pankin electroni sulla on? Ittellä sama ongelma mutta en tuolta säästöpankin verkkopankista tuollaista aktivointia löydä!!
""MSI P35 NEO, Intel e8500, 2x2gb ddr2 800mhz, PALIT GF8800GT 1gb ddr3""
""HP Compaq nc8430 + 2gb ddr2 + WIN7ULTIMATE""
""Nokia N97""
""PS3 40gb"
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
10. helmikuuta 2009 @ 11:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä on Norea ja suurten mutkien kautta se oikea rasti löytyi...
NaftaLefa
|
Senior Member
2 tuotearviota
|
11. helmikuuta 2009 @ 22:17 |
Linkki tähän viestiin
|
varmasti toimivat: Nordea, Osuuspankki, Sampo.
Säästöpankista en tiedä mitään.
Ostetaan. Risa tai "vikaantunut" PS3. Mieluusti sellainen joka ei ole esimerkiksi jäänyt katepillarin alle...
|
Meetio
Junior Member
1 tuotearvio
|
12. helmikuuta 2009 @ 17:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainakin osuuspankin electron toiminut, kunhan on aktivoinut ensin sen verkkomaksu mahdollisuuden.
PS3+2xDs3+Kauko-ohjain+7peliä+750Gt
Wii+pari kaveria+koppa kaljaa
HP Pavilion Dv7-2080eo
|
2009_
Newbie
|
16. helmikuuta 2009 @ 04:15 |
Linkki tähän viestiin
|
euppis tuolla aikasemmin kyseli tuosta säästöpankin electroni aktivoinnista... säästöpankin visa electron ei toimi nettiostoissa kuin ainoastaan niissä paikoissa missä on verified by visa eli kyseisen pankin kortti ei toimi playstation storessa.
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
16. helmikuuta 2009 @ 08:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan ps-store visa verifyed. Mulla ainakin näkyy visan logot siellä...
NaftaLefa
|
2009_
Newbie
|
16. helmikuuta 2009 @ 18:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti NaftaLefa: Onhan ps-store visa verifyed. Mulla ainakin näkyy visan logot siellä...
En o ihan varma mutta semmosen käsityksen oon saanu et toi verified by visa tarkottas erillistä palvelua eli ei visa kortit välttämättä toimisi vaikka kaupat korttiostoja tukisivatkin...
Itse kanssa säästöpankin asiakkaana koitin tuota electronin rekisteröintiä tonne ps-storeen eikä toiminut, kyseisen pankin kortit eivät kuulemma myöskään "sisällä" verkkopankki aktivointia eli siitä johtuu ettei kyseistä kohtaa löydy verkkopankista.
|
Member
1 tuotearvio
|
22. helmikuuta 2009 @ 12:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis pitääkö tuo kortti aktivoida Nordean netti sivuilta??ja miksi tuo pleika ei hyväksy visaani kun yrittää laittaa niitä asetuksia??vai johtuuko tuo siitä aktivoinnista?
ja kolmas kysymys mikä on if witch,issue no.
PS3: FC2, Oblivion, Kilzone 2, Red faction: Guerrilla, MAG, Atv vs. MX Reflex
|
Member
1 tuotearvio
|
24. helmikuuta 2009 @ 09:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Halloo?
PS3: FC2, Oblivion, Kilzone 2, Red faction: Guerrilla, MAG, Atv vs. MX Reflex
|
Mainos
|
|
|
Monk88
Newbie
|
9. huhtikuuta 2009 @ 05:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Meetio: Ainakin osuuspankin electron toiminut, kunhan on aktivoinut ensin sen verkkomaksu mahdollisuuden.
Osaisiko joku kertoa jonkinlaiset ohjeet mistä löydän tuon verkkomaksun hyväksymis rastin Osuuspankin sivuilta löytää?
On tullut nyt pari päivää etsittyä sitä enkä ole vieläkään löytänyt, kiitoksia mikäli joku viitsii auttaa.
|