User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.2.2026 / 16:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelmaa pelien videotoistossa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmaa pelien videotoistossa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Giorgioo
Newbie
_
8. helmikuuta 2009 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morot!

Ongelma on seuraavanlainen. Pelien videot (alkuvideot, välivideot yms.) nykivät ja ääni siinä samalla. Itse pelit toimivat sinne saakka päästessä moitteetta. Ongelma esiintyy vain peleissä olevissa videoissa.

Näytönohjain on tällä hetkellä ATI hd3850 agp-väylässä. Entisen kortin kanssa ei ollut peleissä eikä koneen käytössä mitään ongelmaa, vanha kortti mallia ATI 9600XT. Mitään muuta koneeseen ei ole tehty, ainoastaan näytönohjain vaihdettu ja ajurit päivitetty. Virtalähde oli uusittu jo aikaisemmin, 500W. Olen testannut useamman valmistajan ajureilla sekä ati:n sivuilta ladattavilla, ongelma sama kaikilla. Joskus kone on myös kaatunut siniseen ruutuun, jossa mainitaan atiok3x2.dll - tiedosto.

Alkaa oma ymmärrys hiipumaan, joten kiitoksia etukäteen kaikille jotka voivat ongelmaa vähänkin valottaa. :)
Member

32 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2009 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläni sama ongelma palit HD4870 kanssa. tosin mitään blööscreeniä ei oo tullu,eikä äänet pätki.

ajattelin katsella mitä asetuksia löytyy videokiihytyksistä tms. ilmottelen jos saan ongelman poistumaan :)

tarpeeks hyvä kone ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2009 @ 14:58

Giorgioo
Newbie
_
9. helmikuuta 2009 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jees, oon itse yrittäny muutella asetuksia Catalyst centeristä mut eipä oo ongelma poistunut. Ilmottele ihmeessä jos jotain keksit.
Mainos
_
__

_
Member

32 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2009 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heh, homma voi selvitä ehyttämällä kovon :P iteläni ainaki vähä parani

tarpeeks hyvä kone ;)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelmaa pelien videotoistossa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy