User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.2.2026 / 20:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css ei käynnisty
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CSS ei käynnisty
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
9. helmikuuta 2009 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs kun yritän käynnistää pelin näytön resoluutio muuttuu ihan normaalisti ja kunnes näyttö pimenee kuuluu perus "vhomp" ääni sitten tietokone palaa takaisin työpöydälle ja se ei lähe päälle... olen päivittänyt näyttistä muuttanut cssn käynnistys asetuksia ja olen poistanut steamit ja kaikki ja asentanu ne uuestaan eikä ole auttanut mikkään mikä neuvoksi?
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
10. helmikuuta 2009 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koneen specit?
m0ksa
Suspended due to non-functional email address
_
10. helmikuuta 2009 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti paleee:
elikkäs kun yritän käynnistää pelin näytön resoluutio muuttuu ihan normaalisti ja kunnes näyttö pimenee kuuluu perus "vhomp" ääni sitten tietokone palaa takaisin työpöydälle ja se ei lähe päälle... olen päivittänyt näyttistä muuttanut cssn käynnistys asetuksia ja olen poistanut steamit ja kaikki ja asentanu ne uuestaan eikä ole auttanut mikkään mikä neuvoksi?
Mitä oot kirjottanu css:n käynnistys asetuksiin?
Newbie
_
10. helmikuuta 2009 @ 22:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
amd athlon 64 3500+
giga rammia
nvidia geforce 6600 gt (256mb)

en usko että se mitenkään tuosta koneesta johtuis ko on ennenki tällä konneella toiminu
Newbie
_
10. helmikuuta 2009 @ 22:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti m0ksa:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti paleee:
Mitä oot kirjottanu css:n käynnistys asetuksiin?
-applauch 240 and +mat_forcehardwaresync 0 +snd_async_prefetch_priority 1

muunmuassa tuommosia ko joskus kaveri laitto jostain nuo ja ne sillon vuosi sitte auttoki mutta ei ennää
Newbie
_
10. helmikuuta 2009 @ 23:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Counter-Strike: hl.exe - Application Error
---------------------------
The instruction at "0x01e78ca0" referenced memory at "0x00000000". The memory could not be "written".

tuollanen tuli sillon nytte ei tuu ennää mittään erroria
m0ksa
Suspended due to non-functional email address
_
11. helmikuuta 2009 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos käynnistys asetuksissa lukee jotain niin ota pois, ja kirjota -console
Senior Member
_
11. helmikuuta 2009 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tällä ajat takaa... mitä?

Itse defraggaisin pelitiedostot ja/tai asentaisin uudelleen. Eipä tuo ole kuitenkaan kuin vartin homma ja päivitykset menevät parissa tunnissa kaistan nopeudesta tietysti riippuen.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Mainos
_
__

_
Newbie
_
11. helmikuuta 2009 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Maf1a:
Ja tällä ajat takaa... mitä?

Itse defraggaisin pelitiedostot ja/tai asentaisin uudelleen. Eipä tuo ole kuitenkaan kuin vartin homma ja päivitykset menevät parissa tunnissa kaistan nopeudesta tietysti riippuen.
ei toimi testattu on jo useamman kerran ainoaksi vaihtoehoksi jää formatoijja koko kone ja asentaa peli sen jälkeen uudestaan jos toimii sillonkaan? :D
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > css ei käynnisty

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy