Niin eli sellaista että kun kone meni juntturaan muutama päivä sitten niin formatoin koko kovalevyn uudestaan, jotta kone olisi nopeampi ja ei mikää virus "pesä". Nyt ongelma kuuluukin, kaikki on ihan normaalia XP:tä, mutta äänet eivät toimi. Laitehallinnasta "Muut laitteet -> Multimedia-äänisovitin -kohdassa on huuto, että kysymysmerkki. Jos sitä koittaa päivittää kohdasta "Päivitä ohjain", tulee seuraava sanoma: "Laitetta ei asennettu, koska ohjattu toiminto ei löydä tarvittavaa ohjelmistoa.". Ominaisuuksissa lukee seuraavaa: Tämän laitteen ohjaimia ei ole asennettu. (Koodi 28) Asenna ohjain uudelleen valitsemalla Asenna ohjain uudelleen. Kun painaa Asenna ohjain uudelleen painiketta, tulee taas sama ohjattu päivitys. Olen itse yrittänyt etsiä netistä tietoa asiaan, mutta ei.
Käyttis on XP Home Edition, SP2
Juu, olen käynyt tuollakin mutta en ymmärrä tuosta hölkäsen pöläistäkään.. Niin minä olen nyt etsimässä esim. kuvasta kuvaan esimerkkiä jos niin on pakko.
Lataa paketti ja pura. Kansion sisässä SETUP tiedosto,tuplaklikkaa SETUP tiedostoa. Ohjelma asentaa itse itsensä. Asennuksen jälkeen käynnistä kone uudelleen.