User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.1.2025 / 01:17
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > äänet eivät kuulu koneen etupuolen ulostulosta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänet eivät kuulu koneen etupuolen ulostulosta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tbannu
Newbie
_
12. helmikuuta 2009 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei äänet kuulu tietokoneen etupuolen ulostulosta. Takaa kyllä kuuluu.

Äänet eivät ole toimineet sen jälkeen, kun mä koitin äänittää kitaransoittoa siten, että mulla oli kitaravahvistimen kuulokepaikassa kiinni audiopiuha, joka oli toisesta päästä koneen vaaleanpunaisessa sisääntuloaudiopaikassa, ja Audacityssä äänitys päällä.

Ja kuten sanoin, koneen takapuolella olevasta ulostulosta kuuluu. Mutta kun pitäisi kuulua molemmista.

Elikkä onko mitään ratkaisua tuohon?

PS. Jos siitä nyt jotain hyötyä on, niin mulla on Fujitsu Siemensin Scaleo T kone sekä Realtekin AC'97 Audio.
Senior Member

15 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2009 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omassa FS Scaleo-P:ssä(2x semmosia) ei toimi molemmat (etu- ja takaliitännät) samaan aikaan eli heti kun laittaa etupaneelin johdon kiinni emolevyyn ei takaliitännöistä tule mitään. Ja kun ottaa sen taas pois alkaa takaa äänet kuulumaan.

Eli ootko varma ettei oo se "etupaneelin" johto irronnut.
Tbannu
Newbie
_
13. helmikuuta 2009 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä, aivan varma.
Senior Member

15 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2009 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm. Toimiikos sen paneeliin (johon sitä kitaran johdon toista päätä [pinkkiin reikään] kokeilit) esim. vihreä portti?

Jos toimii, on todennäköisesti saanut liikaa virtaa ja sitten on joku kärähtänyt sieltä. Tämä on kyllä aika epätodennäköistä mutta kuitenkin. :)
Mainos
_
__

_
Tbannu
Newbie
_
14. helmikuuta 2009 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, siis juuri sitä meinaan että ei kuulu vihreästä portista.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > äänet eivät kuulu koneen etupuolen ulostulosta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy