DVD_levyistä meikkipeilejä...
|
|
pcmate
Member
|
6. maaliskuuta 2004 @ 14:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Onnistutteko te yleensä ottamaan kopiota polttamastanne dvd-levystä pc:llä siten, että levystä ei tulisi pelkkää meikkipeiliä?
Olen tänään jo kolme meikkipeiliä saanut aikaan, joten riittää. DVD-levyillä on ollut omia videokuvauksia, ei siis mitään kopiointisuojattua.
Onkohan tavallista, että dvd-levyyn tulee ihan loppupäähän jotakin häikkää? Olen kuullut, että huonoille kiekoille ei kannattaisi täyteen kirjoittaa.
Mä olen kyllä käyttänyt laadukkaita Philipsejä, mutta pannunalusiksi nekin näyttävät muuttuvan.
|
Moderator
|
6. maaliskuuta 2004 @ 15:17 |
Linkki tähän viestiin
|
En nyt tiedä noitten philipsien laadusta, mut mä jätän aina parisataa viimestä megaa kirjottamatta. Siis hajoaako levy kun otat siitä kopion vai mitä käy ?
|
pcmate
Member
|
6. maaliskuuta 2004 @ 15:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Ongelmat ovat kopioiden kohdalla olleet epämääräisiä, ilman mitään sääntöä.
Autaakohan esim. tuohon loppupään ongelmaan, jos kirjoittais pienemmällä nopeudella?
Mun asema tukee 4x polttoa samoin kuin levytkin.
|
TTW
Suspended due to non-functional email address
|
6. maaliskuuta 2004 @ 18:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos levy vain tukee pienempää polttonopeutta ja kiire ei ole mihinkään, niin kannattaa suosia 1-2x nopeuksia. Itselläni ainakin tulee tuopinalusia näin paljon vähemmän. Ei se Philips tosiaan tarkoita välttämättä laatulevyä.
Ilmoittaako ohjelma mitään virhettä? mitä ohjelmaa käytät?
|
blackmoon
Junior Member
|
7. maaliskuuta 2004 @ 03:08 |
Linkki tähän viestiin
|
philips = paska! kokemus tosin tulee elektroniikka puolelta, mutta niin karvaana etten osta enään edes philips-hehkulamppuja:)
|
pcmate
Member
|
7. maaliskuuta 2004 @ 04:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis jos levy tukee 4x polttoa, niin ei välttämättä silloin tue pienempää, esim. 2.4x ? Ymmärsinkö oikein?
Kone valehtelee vain, että poltto onnistui - ja kuitenkin viimeiset 10 min nykii?
Onkohan niin, että laadukkaampi aihio selviäisi tuosta paremmin?
Täytyy vielä harjoitella rw -aihiolla ja jos sillä onnistuu, niin voiko suoraan vetää johtopäätöksen, että aihiossa vika nykytysongelmaan?
|
pcmate
Member
|
7. maaliskuuta 2004 @ 05:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Totesin, että nykivät levyt toimivat pc:ssä ilman virheitä, ainoastaan dvd-soittimessa nykii loppupää. DVD-soitin rouskuttaa, ihan kuin ei saisi luettua kunnolla ja siksi nykii.
Nyt sitten poltin levyn 2.4x ja toimii jo dvd-soittimessakin. Pitänee alkaa polttamaan vaan pienemmällä nopeudella, kuin mihin ilmoittavat levyn ja polttimen pystyvän.
sepe
|
Mainos
|
|
|
toukkaman
Suspended due to non-functional email address
|
7. maaliskuuta 2004 @ 10:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei pitäisi sotkea kodinkoneita ja viihde elektroniikkaa.
Eikö sillä Bondin Jaskallakin ole Philipsin partakone?
Polttelen aina kaikki kiekot 2x niin ei varmasti tule coastereita.
|