Eli ongelma on ollut nyt syksystä asti, mutta nyt pahentunut kun päivittelin tietokoneen kokoonpanoa.
Eli rasituksessa tulee bluescreen jonka tekstiä ei ehdi lukemaan koska tietokone käynnistyy uudelleen lähes saman tien. Peleissä tuota esiintyy eniten, mutta myös dvd leffaa katsoessa tai normaalissa internet selailussa. Mutta leffoissa ja nettiselailussa huomattavasti harvemmin.
Ekan kerran tuota tuli kun toinen muistikampa sanoi sopimuksensa irti jolloin asensin myös xp:n uudelleen. Tällähetkellä 1gb muistia joka on ehjä ainakin memtestin mukaan. Kovoja eheytetty säännöllisesti, viruksia ja matoja etsitty kissojen ja koirien kanssa, mutta ei ole ainakaan vielä löytynyt mitään.
Nyt joku viisaampi kertomaan mitä kokeilisin seuraavaksi.
Koneen tietoja eli windows xp, sp3 ja kaikki muutkin päivitykset asennettuna joita tuo päivitys ohjelma on tarjonnut.
Emona asus p5k, prossuna intel core2 q9650, Nvidia gtx280 ja 1gb muistia. Normaalisti siis 2gb muistia, mutta maahantuojalla kestää...
Minulla oli sama ongelma, otin yhden muistikammoistani irti ja nyt ei ole sitten kahteen päivään minkäänläistä bluescreniä tullut. Jotenkin tuntuu, että nämä PQI muistikammat tekevät aina kapinaa minua vastaan. Niin ja memtest86 ei antanut ainuttakaan virhettä 10h jauhannan jälkeen, kumma kyllä.
E: Otahan täältä ruksi pois, niin pitäisi bluescreenin teksti pysyä pidempään. (Kuva toisesta threadista, jossa se minulle postattiin)