User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 10:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 ulkoinen kovo
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Xbox360 Ulkoinen Kovo
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Crimmya
Newbie
_
16. helmikuuta 2009 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli totnoin, omasta Xbox360:sestä loppu tila, ja tarvisin lisää tilaa demoille + videoille etc. Mikäs olis halvin Oulun seudulta?
Newbie
_
17. helmikuuta 2009 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ulkoiselle kovalevylle et saa Marketplacesta ladattua sisältöä talteen.
Tarppi
Member

1 tuotearvio
_
18. helmikuuta 2009 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaihda koneesi kovalevy, kaupasta saa noin vaikka 80? alkaen hyviä yli 100GB:n kovoja. Netistä löydät kyllä hyvät kuvitetut ohjeet. Linkkaan ne itse jos vielä löydän.
Crimmya
Newbie
_
18. helmikuuta 2009 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tarppi:
Vaihda koneesi kovalevy, kaupasta saa noin vaikka 80? alkaen hyviä yli 100GB:n kovoja. Netistä löydät kyllä hyvät kuvitetut ohjeet. Linkkaan ne itse jos vielä löydän.
Siis, voinko mä jotenkin laittaa Xbox360:seltä tiedostoja Pc:lle? Pc:llä kyllä on tilaa.
Iguanodon
Suspended due to non-functional email address
_
18. helmikuuta 2009 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Crimmya:
Vaihda koneesi kovalevy, kaupasta saa noin vaikka 80€ alkaen hyviä yli 100GB:n kovoja. Netistä löydät kyllä hyvät kuvitetut ohjeet. Linkkaan ne itse jos vielä löydän.
Siis, voinko mä jotenkin laittaa Xbox360:seltä tiedostoja Pc:lle? Pc:llä kyllä on tilaa.

Et voi. Xbox360 ei voi vaihtaa tilalle mitään muuta kuin Xbox360:n oman levyn, http://www.vpd.fi/product_details.php?p=3913&subid=55&c=163
Jos Xbox360 on jo 120Gb levy niin sitten tilaa ei saa mitenkään lisää.
Videot, kuvat ja musiikit voi olla PC:llä, ulkoisella usb-levyllä tai verkkolevyllä (nas) joista niitä voi sitten streemata Xbox360 kautta.
Member

8 tuotearviota
_
18. helmikuuta 2009 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Iguanodon:

Et voi. Xbox360 ei voi vaihtaa tilalle mitään muuta kuin Xbox360:n oman levyn, http://www.vpd.fi/product_details.php?p=3913&subid=55&c=163
Videot, kuvat ja musiikit voi olla PC:llä, ulkoisella usb-levyllä tai verkkolevyllä (nas) joista niitä voi sitten streemata Xbox360 kautta.
Ei nyt ihan näinkään. Xbox 360:n kovalevykehikon sisään esim. 20GB- voi vaihtaa Western Digitalin muistaakseni Scorpio sarjan 120GB-levyn. (Tarvitsee 120gb.bin tiedoston). Ja Xbox 360:n kovolta saa siirrettyä tavaraa koneen kovolle ja toisinpäin, tähän tarvitsee tosin erillisen tiedonsiirtokitin ellei halua purkaa kovalevyä ulos ms:n muovikotelosta.

Xbox v.1.0: Xecuter 3 CE, 80GB Hitachi Deskstar
Xbox v.1.1: SmartXX V3, 80GB Western Digital, Jewel+ Window + VGA-mod
Xbox v.1.6: SmartXX LT OPX V2
Xbox 360 Premium -> Red Ring Of Death -> X-Clamp Fix
Xbox 360 Premium Xenon -> Timing Attack -> 1888 -> 4532 -> KK Exploit -> Linux
Xbox 360 Elite: iXtreme 1.51
Nintendo Gamecube: Qoobchip Pro + IcedCube Crystal case
Sony PSP (Fat): FW 5.00 M33, 2GT Sandisk Pro DUO
Crimmya
Newbie
_
19. helmikuuta 2009 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Iguanodon:

Xbox360 Arcade on. Eli ei ole edes omaa kiintolevyä tässä :F
Mainos
_
__

_
Iguanodon
Suspended due to non-functional email address
_
19. helmikuuta 2009 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ace_365:
Ei nyt ihan näinkään. Xbox 360:n kovalevykehikon sisään esim. 20GB- voi vaihtaa Western Digitalin muistaakseni Scorpio sarjan 120GB-levyn. (Tarvitsee 120gb.bin tiedoston).

Tiedän kyllä että tuon levy voi vaihtaa "epäviralliseen" pienellä kikkailulla, mutta hainkin vastauksellani sitä että ihan heittämällä minkä levyn tahansa sisään niin sitä ei voi vaihtaa isompaan, kuten esim. PS3 voi.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > xbox360 ulkoinen kovo

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy