User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 13:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > dc++
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
17. helmikuuta 2009 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...lopetti yhtäkkiä toimintansa. Kaikki hubit ja käyttäjät tulevat näkyviin mutta "tavara" ei liiku kumpaankaan suuntaan,., mitäs on tapahtunut? Itse en saa ongelmaa ratkeamaan

Muay Thai professional, trained kick to grannys
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. helmikuuta 2009 @ 06:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pikkasen laitoit väärään paikkaan tän sun viestis,olis varmaan sopinut vähän paremmin Tänne. mut vastataan nyt tähän,olisikohan sun ip-osottees vaihtunut ? jos sulla on se aktiivi tilassa niin sun pitää olla määrittäny sun ip-osottees sinne asetuksiin ja jos sulla ei ole kiinteetä ip:tä niin se saattaa sillon tällöin vaihtua,siitä kannattaa nyt ekana lähtee.näet sen sun ip:n vaikka Täältä. periaatteessa ei ole kuin kaksi mitkä voi estää tavaran liikkeen jos DC++ asetukset on oikein,joko palomuuri tai modeemi jos siinä on NAT ,sillon sieltä pitää avata portti DC++:lle.helpottais asiaa kun kertoisit mikä käyttis,modeemi ja palomuuri sulla on käytössä ja teitkö jotain kun vika alkoi ? ja mitä versiota käytät ? uusimman saat Täältä tai Täältä.tästä voi olla montaa mieltä,mutta itse suosin enemmän Revconnectia jonka saat Täältä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. helmikuuta 2009 @ 06:32

Member
_
18. helmikuuta 2009 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä IP on oikein. Palomuuri sallii DC:n (palomuurit F.Secure ja Windowsin oma). Toiminut niillä tähänkin saakka. Modeemi on ihan perus Thomsonin kaapeli modeemi jota olen 2v käyttänyt. Modeemin perässä on Buffalon reititin... sekään ei ole aiemmin estänyt. Ja DC on uusin versio. Ja siis tämä alkoi vaikka en itseasiassa tehnyt mitään.

Ainoa muutos lähiaikoina on ollut XBOX360 koneen liittäminen samaan verkkoon, mutta senkin aikana homma on toiminut,,,, mikäpähän lie

Ja käyttiksenähän on Vista

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. helmikuuta 2009 @ 14:22

Senior Member

1 tuotearvio
_
18. helmikuuta 2009 @ 17:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin siis onko siinä oikeesti joku vika vai eikö vaan satu joku tietty tiedosto lähteä valumaan.toimiiko siinä haku ? jos haku toimii niin sit yhteydessä ei ole mitään vikaa,parhaiten haun pystyy testaamaan kokeilemalla hakee laittamalla hakuun pelkän pisteen ,jos sillä tulee hakuja niin yhteydessä ei ole mitään vikaa ja varsinkin jos tulee tuhansia "löytöjä".löytöjen määrä riippuu tietenkin myös siitä kuinka monessa hubissa olet ja kuinka paljon niissä on tavaraa jaossa ja tietenkin kaistasi leveys saattaa vaikuttaa jonkin verran,mutta hakuihin se ei vaikuta hirveesti ainakaan.
Member
_
18. helmikuuta 2009 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No monta vuotta olen dc:tä käyttänyt joten kyllä idea on selvillä. Mutta siis hubit tulee näkyviin ja käyttäjät mutta haku ei toiminut.. paitsi nyt kun laitoin rastin kohtaan -Palomuuri passiivi...

Noh, ei fiksuin vaihtoehto mut toimii noin

Senior Member

1 tuotearvio
_
19. helmikuuta 2009 @ 10:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sudenuni:
No monta vuotta olen dc:tä käyttänyt joten kyllä idea on selvillä. Mutta siis hubit tulee näkyviin ja käyttäjät mutta haku ei toiminut.. paitsi nyt kun laitoin rastin kohtaan -Palomuuri passiivi...

Noh, ei fiksuin vaihtoehto mut toimii noin
eli jokin rajoittaa liikennettä,paloomuurin pystyt testaamaan ottamalla sen kokonaan pois tai laittamalla "salli kaikki liikenne" ,parhaiten pystyt testaamaan estääkö mikään liikennettä µtorrentin verkko welholla eli tällä -> http://www.utorrent.com/testport.php?port=1414
laitat vaan tuon 1414 tilalle sen portin mitä käytät siinä DC++:ssa.
Member
_
19. helmikuuta 2009 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mulla ole koskaan ollut mitään porttia merkattuna sinne. Aina ollut laatikot tyhjät ja ollut rasti kohdassa "suora yhteys".

Ja noista porteista en tajua kyl yhtään mitään. Sen verran et osasin portit aukoa boxille kun liitin sen PC.hen.

Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
19. helmikuuta 2009 @ 15:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sudenuni:
Ei mulla ole koskaan ollut mitään porttia merkattuna sinne. Aina ollut laatikot tyhjät ja ollut rasti kohdassa "suora yhteys".

Ja noista porteista en tajua kyl yhtään mitään. Sen verran et osasin portit aukoa boxille kun liitin sen PC.hen.
jos sulla kerran on siinä toi xboxi samassa verkossa niin luulen kyllä että sun pitää avata sille DC++ oma portti palomuuriin,ja määrittää siihen dc++:n portti sekä laittaa sun ip osoite siihen,ohjeet siihen löydät vaikka täältä afterdawinsta,tuolta käyttäjien tekemistä oppaista ja tohon f-secureen pitää avata portti siihenkin löytyy samasta paikasta ohjeet,silleen se sun DC++ toimii ainakin aivan varmasti,jos toi µtorrentin verkkovelho ilmottaa ok:ta niin sillon haku ja kaikki muutkin toimii varmasti,kunhan sulla on se sama portti siellä DC++ asetuksissa ja oikea ip-osoite,sinne ei pidä laittaa sisä verkon ip:tä vaan ulkoverkon ,mikä selviää esim tosta mun ekasta postauksessa olevasta linkistä.en ole kyllä ikinään itse saanu tota suora yhteyttä pelaamaan missään.

EDIT:mihin määritit portit sille xboxille ? jos sulla on NAT päällä siinä modeemissa/reitittimessä niin sillon joudut määrittää myös tolle DC++ oman portin ja palomuuriin myöskin,ainakin f-secure 2007 ja 2008.kun olet lisännyt siihen sisäverkkoon toisen laitteen eli tässä tapauksessa sen xboxin niin olet varmaan laittanut NAT:n päälle reitittimestä ja tässä lainaus natista ->
Lainaus:
NAT:in avulla saavutetaan tavallista parempi tietoturva internetissä, sillä sen avulla NAT:in takana oleviin laitteisiin ei saada suoraan yhteyttä, ellei sitä ole erikseen sallittu tai pyydetty. Tästä tulee myös NAT:in suurin ongelma, eli palvelimien pitäminen ei onnistu suoraa NAT:in kanssa, koska ulkopuoliset tahot eivät voi ottaa oletuksena yhteyksiä NAT:in takana oleviin laitteisiin. Tämän vaikuttaa mm. monien P2P-ohjelmien käyttöön, jolloin se yleensä vaikuttaa tiedonsiirtonopeuksiin hidastaen niitä. Tämän ongelman voi kuitenkin kiertää laittamalla NAT:in asetuksiin porttiohjauksen (Port forwarding), jolloin NAT sallii yhteydet ulkoa päin tiettyyn porttiin ja palvelimen pitäminen onnistuu jälleen normaalisti (NAT siis varaa tietyn portin tietylle verkkolaitteelle).

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. helmikuuta 2009 @ 15:37

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > dc++

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy