User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 17.11.2025 / 01:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat - hijackthis -logit > hijack loki
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
hijack loki
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
ripurapu
Junior Member
_
18. helmikuuta 2009 @ 13:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu eli tuntus että jotain syöpäläisiä on tunkeutu koneeseeni.
Tässäpä tää.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 13:18:04, on 18.2.2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
C:\Program Files\Common Files\Autodata Limited Shared\Service\ADCDLicSvc.exe
C:\Program Files\MSI\BToes Bluetooth-ohjelmisto\bin\btwdins.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\MSI\BToes Bluetooth-ohjelmisto\BTTray.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\usnsvc.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Linkit
O2 - BHO: D - {477015AA-16EB-38E1-B145-C58AA00FA87E} - C:\WINDOWS\system32\xwr70631.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Paikallinen palve')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Verkkopalve')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: AutoCAD Startup Accelerator.lnk = C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\acstart16.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Lähetä &Bluetooth-laitteeseen - C:\Program Files\MSI\BToes Bluetooth-ohjelmisto\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\MSI\BToes Bluetooth-ohjelmisto\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\MSI\BToes Bluetooth-ohjelmisto\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{27783164-C9BE-479E-88B7-1C12D03F835A}: NameServer = 85.255.112.39,85.255.112.40
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 85.255.112.39,85.255.112.40
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{27783164-C9BE-479E-88B7-1C12D03F835A}: NameServer = 85.255.112.39,85.255.112.40
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 85.255.112.39,85.255.112.40
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\..\{27783164-C9BE-479E-88B7-1C12D03F835A}: NameServer = 85.255.112.39,85.255.112.40
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: NameServer = 85.255.112.39,85.255.112.40
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: Autodata Limited License Service - Autodata Limited - C:\Program Files\Common Files\Autodata Limited Shared\Service\ADCDLicSvc.exe
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\MSI\BToes Bluetooth-ohjelmisto\bin\btwdins.exe

--
End of file - 4533 bytes
Hujo
Suspended permanently
_
18. helmikuuta 2009 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa Malwarebytes' Anti-Malware työpöydällesi.

1. Tuplaklikkaa mbam-setup.exe ja seuraa ohjeita asentaaksesi ohjelman.
2. Lopuksi varmistu, että seuraavat on valittu: Update Malwarebytes', Anti-Malwareja
Launch Malwarebytes' Anti-Malware ja sen jälkeen klikkaaFinish.
3. Jos päivitys löytyy. ohjelma lataa ja asentaa uusimman version.
4. Kun ohjelma on latautunut, valitse Perform full scan ja klikkaa Scan.
5. Kun skanni on valmis, klikkaa OK ja sitten Show Results nähdäksesi tulokset.
6. Varmistu, että kaikki on merkitty ja klikkaa Remove Selected.
7. Tämän jälkeen loki avautuu muistioon. Tallenna se paikkaan, josta löydät sen helposti. Loki
löytyy myös täältä: C:\Documents and Settings\Käyttäjänimi\Application
Data\Malwarebytes\Malwarebytes' Anti-Malware\Logs\log-päiväys.txt
8. Lähetä lokin sisältö seuraavassa viestissäsi


Voiko tietsikka koskaan toimia?
ripurapu
Junior Member
_
20. helmikuuta 2009 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu perhana en saanu tarkistettua päivityksiä tosta Malwarebytesistä...
Sanoo vaan että "Päivitys epäonnistui. Varmistu, että olet yhteydessä internettiin ja että olet sallinut Malwarebytes' Anti-Malvaren palomuuristasi"
Käytössä vain Xp:n oma palomuuri ja sitäkin koitin ottaa pois päältä siksi aikaa.
Mikä neuvoksi?
Hujo
Suspended permanently
_
20. helmikuuta 2009 @ 21:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa fixwareout.exe täältä > FixWareout.exe

ja tallenna se työpöydälle. Tuplaklikkaa sitä ja seuraa ohjeita. Klikkaa Next, sitten Install ja varmistu, että "Run fixit" on valittu. Sinun pitää käynnistää kone uudelleen, kun niin käsketään.

Lähetä uusi HjT-loki ja c:\fixwareout\report.txt sisältö


Voiko tietsikka koskaan toimia?
ripurapu
Junior Member
_
21. helmikuuta 2009 @ 16:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Username "Jaakko" - 21.02.2009 15:03:26 [Fixwareout edited 9/01/2007]

~~~~~ Prerun check

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters
"nameserver"="85.255.112.39,85.255.112.40 " <Value cleared.
HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\tcpip\parameters\interfaces\{27783164-C9BE-479E-88B7-1C12D03F835A}
"nameserver"="85.255.112.39,85.255.112.40" <Value cleared.

DNS-tulkintatoiminnon välimuistin tyhjentäminen onnistui.


System was rebooted successfully.

~~~~~ Postrun check
HKLM\SOFTWARE\~\Winlogon\ "System"=""
....
....
~~~~~ Misc files.
....
~~~~~ Checking for older varients.
....

~~~~~ Current runs (hklm hkcu "run" Keys Only)
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"avgnt"="\"C:\\Program Files\\Avira\\AntiVir PersonalEdition Classic\\avgnt.exe\" /min"

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CTFMON.EXE"="C:\\WINDOWS\\system32\\ctfmon.exe"
"MsnMsgr"="\"C:\\Program Files\\Windows Live\\Messenger\\MsnMsgr.Exe\" /background"
....
Hosts file was reset, If you use a custom hosts file please replace it...
~~~~~ End report ~~~~~




Malwarebytes' Anti-Malware 1.34
Tietokantaversio: 1749
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

21.2.2009 16:26:32
mbam-log-2009-02-21 (16-26-28).txt

Tarkistustyyppi: Täysi tarkistus (C:\|)
Tarkistetut kohteet: 77160
Kulunut aika: 26 minute(s), 50 second(s)

Saastuneita muistiprosesseja: 0
Saastuneita muistimoduuleja: 1
Saastuneita rekisteriavaimia: 6
Saastuneita rekisteriarvoja: 0
Saastuneita rekisterikohteita: 0
Saastuneita hakemistoja: 0
Saastuneita tiedostoja: 10

Saastuneita muistiprosesseja:
(Haitallisia kohteita ei löydetty)

Saastuneita muistimoduuleja:
C:\Program Files\Mozilla Firefox\components\iamfamous.dll (Trojan.Agent) -> No action taken.

Saastuneita rekisteriavaimia:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{477015aa-16eb-38e1-b145-c58aa00fa87e} (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{477015aa-16eb-38e1-b145-c58aa00fa87e} (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\TypeLib\{e1eaf85e-cd88-375c-b78c-dbba27e9c3cc} (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\Interface\{bb0a0586-260c-339d-80b0-848dcc526a59} (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{477015aa-16eb-38e1-b145-c58aa00fa87e} (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\coolplay (Trojan.DNSChanger) -> No action taken.

Saastuneita rekisteriarvoja:
(Haitallisia kohteita ei löydetty)

Saastuneita rekisterikohteita:
(Haitallisia kohteita ei löydetty)

Saastuneita hakemistoja:
(Haitallisia kohteita ei löydetty)

Saastuneita tiedostoja:
C:\WINDOWS\system32\xwr70631.dll (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\wr70631.dll (Trojan.Vundo.H) -> No action taken.
C:\Program Files\Mozilla Firefox\components\iamfamous.dll (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\Temp\tempo-562562.tmp (Trojan.DNSChanger) -> No action taken.
C:\WINDOWS\Temp\tempo-563312.tmp (Trojan.DNSChanger) -> No action taken.
C:\WINDOWS\Temp\tempo-6727375.tmp (Trojan.DNSChanger) -> No action taken.
C:\WINDOWS\Temp\tempo-6727734.tmp (Trojan.DNSChanger) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\gaopdxcxivbrrp.dll (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\drivers\gaopdxixlvnrje.sys (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\drivers\gaopdxqavmilxn.sys (Trojan.Agent) -> No action taken.
Mainos
_
__
 
_
Hujo
Suspended permanently
_
21. helmikuuta 2009 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitä Malwarebytes' Anti-Malware ja scannaa täysi scannaus

sitten tuossa alla tuo kohta

5. Kun skanni on valmis, klikkaa OK ja sitten Show Results nähdäksesi tulokset.
6. Varmistu, että kaikki on merkitty ja klikkaa Remove Selected.


Voiko tietsikka koskaan toimia?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat - hijackthis -logit > hijack loki
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy