User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 10:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > nero poltto-ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nero poltto-ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
_millaa
Newbie
_
18. helmikuuta 2009 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun yritän polttaa dvdlevyä, niin polton alussa tulee virhe "Epäkelpo levy". Mikä vikana? Levy on DVD-R ja sen pitäisi kelvata. Eri RW levy toimii kyllä.

Ennen on kyllä polttanut DVD-R levyjä, mutta oli eri versio Nerosta, mutta kun kokeiltiin eilen sitä toista versiota niin ei sekään toiminut.

CD levyjä kyllä polttaa..
WillKane
Member
_
19. helmikuuta 2009 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todennäköisesti DVD polttimesi ei tunnista levyä eikä siksi suostu polttamaan sille. Tähän auttaa firmwaren päivitys jos uusi versio, joka tuntee levyaihiosi, löytyy.

Olen aina ihmetellyt miksi sen polttimen pitää tietää missä tehtaassa aihio on valmistettu.

KOVO tarkoittaa HARDWAREA
_millaa
Newbie
_
19. helmikuuta 2009 @ 21:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo nyt ei kyllä lamppu syty tuosta asiasta..
Mikä on levyaihio? Mistä se päivitys pitää lataa?
AfterDawn Addict
_
20. helmikuuta 2009 @ 08:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Levyaihio on tyhjä levy ja firmwaren voi ladata polttavan aseman valmistajan sivuilta, jos on merkki kone niin sen sivuilta.
_millaa
Newbie
_
20. helmikuuta 2009 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etin fujitsun sivuilta sitä, mutta ei näköjään löydy päivityksiä tälle koneelle.
AfterDawn Addict
_
20. helmikuuta 2009 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fujitsun koneelle löytyy koneen sarjanumeron perusteella.
_millaa
Newbie
_
20. helmikuuta 2009 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei löytynyt vaikka sarjanumero ja kaikki oli siinä. Ainakaan minun tietääkseni

oon paras
AfterDawn Addict
_
20. helmikuuta 2009 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso laitehallinnasta mikä aseman merkki ja malli on, sen perusteella valmistajan sivuilta haet firmwaren.
_millaa
Newbie
_
20. helmikuuta 2009 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD- ja CD-asemat
_NEC DVD_RW ND-2500A
HUDKJ 3G1IBWPIF85E SCSI CdRom Device

Ei kerro mitään minulle merkistä
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
20. helmikuuta 2009 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti _millaa:
DVD- ja CD-asemat
_NEC DVD_RW ND-2500A
HUDKJ 3G1IBWPIF85E SCSI CdRom Device

Ei kerro mitään minulle merkistä
DVD-asema on NEC ND-2500A

Tuolla juttua NEC-asemista ja firmwareja.
http://club.cdfreaks.com/f86/nec-firmware-modding-links-87413/

Orginaaleja ja modattuja firmwareja NEC 2500/2510 asemille.
http://liggydee.cdfreaks.com/page/en/NEC-ND-2500A/

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. helmikuuta 2009 @ 17:23

_millaa
Newbie
_
20. helmikuuta 2009 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En osaa muuta kuin vaan ladata sen. BIN tiedosto, mitä sillä pitää tehdä?
AfterDawn Addict
_
20. helmikuuta 2009 @ 22:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile tuplaklikata sitä tiedostoa.
_millaa
Newbie
_
21. helmikuuta 2009 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä sovelluksessa se pitäisi avata?
AfterDawn Addict
_
21. helmikuuta 2009 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile tuota, se on exe tiedosto.

RITEK DVD+R DL firmwares
Herries:
2.06 (2100@2500, riplock removed, RPC1, RITEK DL support!)
Windows flasher: http://herrie.rpc1.org/downloads/2x00/2510/2510206.rar
DOS: http://herrie.rpc1.org/downloads/2x00/2510/2510206d.rar
_millaa
Newbie
_
21. helmikuuta 2009 @ 22:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuohon tulee molemmista linkeistä vaan täyteen jotain ihme merkkejä?

oon paras
AfterDawn Addict
_
22. helmikuuta 2009 @ 00:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä minulle tulee rar tiedosto joka winrar ohjelmalla purkamalla on exe tiedosto jota tuplaklikkaamalla saa asennettua firmwaren.
_millaa
Newbie
_
22. helmikuuta 2009 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain ladattua sen, mutta nyt kun avaan sen tiedoston niin tulee virhe "Target NEC ND-2510A is not found correctly."
Mikä siinä nyt on?

oon paras
AfterDawn Addict
_
23. helmikuuta 2009 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.opendrivers.com/freedownload/...8-download.html

Kokeile tuota firmistä. Pitäisi olla oikea.
_millaa
Newbie
_
23. helmikuuta 2009 @ 22:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tolla tulee kans sama Target is not found correctly, mutta siinä on kyllä oikea versio.

oon paras
AfterDawn Addict
_
23. helmikuuta 2009 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ettei asema olis hajalla kun ei huoli firmistä. Uusia saa parilla kympillä. Kokeile kumminkin ottaa piuhat asemasta irti ja laita takasin kiinni ja anna windowsin hakea asema uudestaan, jos vaikka auttas.
Mainos
_
__

_
_millaa
Newbie
_
23. helmikuuta 2009 @ 23:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En mä uskalla ite mitää säätää tähän.. Pitää varmaan vaan ostaa RW levyjä :) Jos sitten joskus sais ostettuu ihan uuden koneen.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > nero poltto-ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy