User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 20:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > ccleanerin rekisteri merkinntöjen palautus.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CCleanerin rekisteri merkinntöjen palautus.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Aippirall
Newbie
_
18. helmikuuta 2009 @ 15:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kone hieman hidasteli ja päätin ladata CCleanerin ja poistin mitä ohjeissa sanottiin (netistä katoin) ja nyt ei toimi ainakaan Sub.in netti tv. ääni kuuluu ja kuva joskus pilkahtaa kun hiirtä siirtää.
Ajattelin että voisin palauttaa ne poistetut, mutta en osaa. Mitä pitäis tehdä?
Tepsu9
Senior Member
_
18. helmikuuta 2009 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Aippirall
Newbie
_
18. helmikuuta 2009 @ 21:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos linkistä Mä oon niin noviisi näissä jutuissa ja tuo Enkun kieli on aika ruosteessa, en uskalla ilman ns rautalanka ohjeita mennä edemmäs. Saiskohan sellaisia.
warwas
Suspended permanently
_
18. helmikuuta 2009 @ 21:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko Vista vai XP?

XP:sä menee oletuksena Omat tiedostot -kansioon jolloin siellä näkyy cc_20090218_TTMMSS.reg -tiedosto (T=Tunti, M=Minuutti, S=Sekunti)
Sen pitäisi näyttää tältä ->

Tuplaklikkaa .Reg -tiedostoa ja paina Kyllä ja OK, jos virustorjunta herjaa anna ajaa

Sammuta ja käynnistä uudelleen jolloin rekisterin muutokset tulee voimaan.

Vistassa muuten sama mutta aja järjestelmän valvojana tuo .REG -tiedosto, eli hiiren oikealla -> aja järjestelmän valvojana.
Aippirall
Newbie
_
18. helmikuuta 2009 @ 22:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota olen jo kokeillut, se haluaa ensin tietää haluanko lisätä kohteessaC:/Documents and settings/User/Omat tiedostot/cc ja numero.rec olevat tiedot rekisteriin, vastasin kyllä, sitten se kertoo että ne on jo siellä. eikä muuta.
warwas
Suspended permanently
_
18. helmikuuta 2009 @ 22:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti warwas:

Sammuta ja käynnistä uudelleen jolloin rekisterin muutokset tulee voimaan.

Silloin ne on jo siellä, normaali .reg -tiedosto toi on.
Aippirall
Newbie
_
19. helmikuuta 2009 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti.
Siis toi mun kuvan pätkiminen sub tv:n jutuista ei johdukkaan siitä, myös mun Paint ei toimi kunnolla. jossain muussa on nyt vika tai jotain puuttuu.
warwas
Suspended permanently
_
19. helmikuuta 2009 @ 23:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi hyvinkin johtua...
Ongelmien ilmetessä, palauta järjestelmä toimivaan palautuspisteeseen
Palauta ennen CCleanerin asennusta ja katsos mitä tekee.
Mainos
_
__

_
Aippirall
Newbie
_
21. helmikuuta 2009 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti tosi paljon. Kaikki on ennallaan HUH..
Nyt kuitenkin on varmasti kaikkea ylimääräistä sälää koneella, enkä ole varma uskallanko enää itse puhdistella.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > ccleanerin rekisteri merkinntöjen palautus.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy