User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 18:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > hp tietokoneen oma hiiri (touch pad)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HP tietokoneen oma hiiri (touch pad)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
laula
Newbie
_
19. helmikuuta 2009 @ 01:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt etsiä joka paikasta tietoa mutta ohjeet löytyy vain Acerin tietokoneelle ja se ei HP:llä toimi.

Ongelma on ollut minulla jo pitkään. Siis tietokoneeni oma hiiri ei toimi. Yllä on nappi josta sen saa päälle ja pois mutta siitä ei tapahdu mitään. Touch padin yläpuolella on sininen valo joka ilmoittaa että hiiren pitäisi toimia, mutta näin ei ole.

Sekoilin jotain tietokoneeni kanssa ja se sammui itsestään, koska yli kuumeni. Minulla on Windows vista ja se alkoi palauttamaan tietokonetta tilaan jolloin se toimi oikein. Palautus vaiheen aikana touch pad toimi, mutta kun tietokone käynnistyi uudelleen ei se taas toiminut.

Ajattelin ensin että tässä on jokin kosketushäiriö, mutta kun se hetken toimi, tajusin että ei se rikki ole. Osaako joku auttaa minua?
Pasoma
Member

1 tuotearvio
_
19. helmikuuta 2009 @ 07:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ekaks ois hyvä saada tietää mikä kone sulla oikeen on?
HP:t ja Acereita on satoja eri malleja, ilman tietoa mallista on aika turhauttavaa edes yrittää etsiä ratkaisua.
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2009 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse toimisin seuraavasti:
1. Hakisin HP:n tukisivuilta koneeseesi uusimman ajurin TouchPadille ja asentaisin sen.
2. Sitten katsoisin Laitehalinnasta, onko sen mielestä kaikki (nyt) kunnossa.
3. Jos padi ei edelleenkään toimi, mailaisin HP:n tukee ja kysyisin sieltä neuvoja.
4. Kertoisin tässä Afterdawnin keskustelussa, kuinka kävi, ja/tai kyselisin lisäneuvoja, jos asia ei vieläkään selvinnyt.
laula
Newbie
_
19. helmikuuta 2009 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nooh heti aluksi ilmoittaen että olen tyttö, niin minua pitää kyllä ohjata näissä asoissa :) Tietokoneeni laitteiston mukaan touch pad toimii oikein, samoin langallinen hiiri. Taas järjestelmän palautumis vaiheessa hiiri toimi, ja nyt taas ei..

Tietokoneeni malli ... mistä sen löydän...
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2009 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mallin löytää helpoiten kun klikkaa Työpöydällä Tietokone-kuvaketta hiiren oikealla ja valitsee ominaisuudet (tai avaa Käynnistä-valikko ja kirjoita hakuun Järjestelmä --> paina enter). Toinen tapa on kurkata koneen alle, siellä on tarra jossa on malli mainittu.

GA B85M D3H | E3-1230V3 | True Spirit 120 M BW Rev.A | Asus R9 270X DCII TOP | SF-600P14XE-PRO | 8GB RAM | PNY 120GB SSD | WDC WD10EZEX | Fractal Define Mini | Win7 64bit Pro |
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > hp tietokoneen oma hiiri (touch pad)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy