Playstation 1 pelin kopionhan voi käynnistää ilman modia laittamalla ensin aidon ps1 pelin pleikkariin ja pelin käynnistyessä vaihtamaan sen ps1 kopioon (kopion ei tarvitse olla sama peli kuin alkuperäinen käynnistyslevy). Nyt siis puhutuaan playstation 2:sta.
Olen ajatellut, että onko mahdollista kopioida ps1-peli iso-imageen, ja sitten muokata levykuvan sisältöä siten että vaihtaa pelin datan uLauchELF:in dataan ja sitten polttaa levykuva tavalliselle CD-r -levylle. Sitten käynnistää alkuperäinen peli ja vaihtaa se kopioon kuten alussa selostin ja näin saada uLauchELF käynnistymään levyltä.
Idea on siinä että PS2 pitää lukea poltettu levy ps1-levynä ilman mitään modeja yms.
Lainaus:Oletan, että käytät boottaamiseen Free McBoottia, eli FMCB:ssä CD-pelien pelaus ei onnistu ja mielestäni Mcboot ei boottaa PS1 pelejä ollenkaan.
En käytä vaan tuon UlaunchElf:in avulla yritän saada asennettua sen kyseisen FMCB:n muistikortille. PS1 pelin kopiot saan käyntiin swappitempulla, katsokaa youtubesta "ps2 swap trick"
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti penapappa: Olen ajatellut, että onko mahdollista kopioida ps1-peli iso-imageen, ja sitten muokata levykuvan sisältöä siten että vaihtaa pelin datan uLauchELF:in dataan ja sitten polttaa levykuva tavalliselle CD-r -levylle. Sitten käynnistää alkuperäinen peli ja vaihtaa se kopioon kuten alussa selostin ja näin saada uLauchELF käynnistymään levyltä.
Idea on siinä että PS2 pitää lukea poltettu levy ps1-levynä ilman mitään modeja yms.
Kuten sanoin jo aiemmassa keskustelussa, kun PS2 on PS1 tilassa, mikään PS2:lle tarkoitettu tiedosto ei toimi.
PS2 voi käynnistää PS1 tilan käynnistämällä PS1 pelin, mutta PS1 tilasta ei voi palata PS2 tilaan.
Ja vaikka istuttaisi muistiin PS2 tiedosto-ajurit, PS1 tila pyyhkii koko muistin aina kun se käynnistyy.
The future is not set. Theres no fate but that which we make for ourselves. Oon Consoleforumsin mysticy, PS2-Scenen MysTiCy ja Maxconsolen toad86.
Modailen PS2, Wii, Gamecube, Nintendo DS. Porissa. Asentelen jälleen FreeMCBootia :)
Super Nintoaster! :D https://sites.google.com/site/markosstuff/super-nintoaster