User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 04:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > crash over mind mutant
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
crash over mind mutant
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
toppahuul
Newbie
_
21. helmikuuta 2009 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pelaan crash over mind mutant-peliä ja olen jäänyt jumiin. olen kohdassa 12 jossa pitää päästä sinne kouluun sisään ja pelastaa nina. mutta kuinka sinne sisälle mennään?
pkaksp
Moderator
_
21. helmikuuta 2009 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1 ketju aiheesta riittää kyllä. Lukitsin muut.
Newbie
_
21. helmikuuta 2009 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siun pitää hakea aavikolta se pyörivä mutantti ja mennä sit sinne jäärottien valtakuntaa mis on niit ukkeleita mille voi puhua ja sit mennä sinne ylös eikä sinne jää vankilaa ja siel pyörii niit juttuja vasten mis on se N kirjain.:D

-ReDe-
toppahuul
Newbie
_
22. helmikuuta 2009 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo kiitos vaan mut oon pikkusen siitä päässy eteenpäin. eli oon nyt menossa sinne pahuuden kouluun. siinä koulun ovien eessä on se aitaus johon pääsen sisäpuolelle mut niistä ovista en pääse sisään. ni millä sinne sisään pääsee? se koulu sijaitsee kapeen tien päässä ja siellä ei ole mitään muuta kun se koulu. se on kohta 12 ja siinä sanotaan et me pelastaan nina pahuuden koulusta. mulla on mukana se sarvikieppo..
Newbie
_
22. helmikuuta 2009 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ota aidan sisäpuolelta sähkö pois ja mene takasin aidan toiselle puolelle ja sit porttia ennen on maassa spiraali missä pyörimälla ovi aukeaa.:)

-ReDe-
toppahuul
Newbie
_
22. helmikuuta 2009 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...no hups...oon varmaan kämmänny koko pelin. siä aidan sisäpuolella on joku laite minkä hajotin. ovi kyl aukee sillä spiraalilla mut sulkeutuu saman tein. tarvinko sitä laitetta ja joudunko alottaa pelin alusta?..kiitos taas
Newbie
_
22. helmikuuta 2009 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pyöri siin spiraalin päällä sillee et ku pyörität sit analogista sauvaa niin samalla rämpytä neliötä.:D

-ReDe-
toppahuul
Newbie
_
22. helmikuuta 2009 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
helv... hyvä. se toimi. kiitosssss
toppahuul
Newbie
_
2. maaliskuuta 2009 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
apuuva...oon jumissa taas. pitäis löytää vamppasaaresta luut. löysin jo muut luut jäätiköltä ja aavikolta. mut mis ihmeessä on ne kolmannet luut?
tterro
Newbie
_
3. maaliskuuta 2009 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AUTTAKAA! mitä pitää tehdä 'tehtävä 13: suojele ninan koulutehtävää' jälkeen? menin sinne vamppasaarelle ja siellä on niitä mutantteja ja se ääni sanoo jotain tyyliin että ''sinun pitää etsiä pelottavampi mutantti ajaaksesi nämä mutantit pois'' ja näyttää sitte sitä siltaa.
eli siis mistä löydän sen 'pelottavamman mutantin' ? olen ettiny kaikkialta ja nyt pyörin siellä aavikolla.
Newbie
_
15. maaliskuuta 2009 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti toppahuul:
apuuva...oon jumissa taas. pitäis löytää vamppasaaresta luut. löysin jo muut luut jäätiköltä ja aavikolta. mut mis ihmeessä on ne kolmannet luut?
mene vamppasaarelle ja sitä siltaa pitkin ja sinne nousee järven päälle sellanen uusi silta mitä pitkin meet ja ne on siel. siis vamppasaarelta sinne sillalle missä on se teleportti synkeily vuorelle ja siit etee päin ja tulee sit se uusi silta siel.:)

-ReDe-
Mainos
_
__

_
Newbie
_
15. maaliskuuta 2009 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tterro:
AUTTAKAA! mitä pitää tehdä 'tehtävä 13: suojele ninan koulutehtävää' jälkeen? menin sinne vamppasaarelle ja siellä on niitä mutantteja ja se ääni sanoo jotain tyyliin että ''sinun pitää etsiä pelottavampi mutantti ajaaksesi nämä mutantit pois'' ja näyttää sitte sitä siltaa.
eli siis mistä löydän sen 'pelottavamman mutantin' ? olen ettiny kaikkialta ja nyt pyörin siellä aavikolla.
siun pitää mennä sinne siltaa pitkin mitä se näytti sinne kivi hommaan mist ei pääse eteenpäin ja tappaa se pää hirviö ja sit ne muutkin katoaa.:D

-ReDe-
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > crash over mind mutant

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy