User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 01:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > µtorrent ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
µTorrent ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
22. helmikuuta 2009 @ 22:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs:

µTorrent ei aloita lataamaan. Kaikki julkiset torrentit valittavat, että "Palvelin lähettää virheellistä tietoa. <NULL>"

Myöskään DHT ei toimi.

Käytössä on uusi, viime viikolla kasattu kone, johon on asennettu Xp pro.

Olen kokeillut avata portteja palomuurista, natista ja winukan palomuuri on pois päältä.

Olen aika kauan tätä softaa käyttänyt ja nettiäkin välillä joutunut säätämään, mutta kertaakaan ei oo tällästä ylitsepääsemätöntä tullu vastaan.

Kiitos, alkaa ideat loppua...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. helmikuuta 2009 @ 22:36

Juce
Member
_
23. helmikuuta 2009 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttävätkö ne kaikki toimimattomat torrentit samaa trakkeria? Kokeile imuttaa jokin Linux-image, jolla on paljon käyttäjiä, ja katso lähteekö DHT toimimaan sen imutuksen aikana.

(Hieman kuvaavampi otsikko olisi hyvä, sillä tällä alueella on ollut kaikenlaisia ongelmia µTorrentin kanssa.)

Voit tukea Piraattipuolueen toimintaa lahjoituksella.
Junior Member
_
24. helmikuuta 2009 @ 03:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo huomasin tosiaan, että ne käyttävät kaikki piratebayn trackeria, mutta onko pb:llä sitten jotakin ongelmaa yhteyksissä, vai johtuuko tämä vain sitten minun koneestani.
Juce
Member
_
24. helmikuuta 2009 @ 18:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin itselläni trakkerit toimivat. Pääsetkö edes Pirate Bayn WWW-sivuille?

Voit tukea Piraattipuolueen toimintaa lahjoituksella.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
4. maaliskuuta 2009 @ 00:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pääsen, mutta ei toimi vieläkään tuo trackeri. Olen kokeillut myös uitä sivuston torskia, mutta ei toimi.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > µtorrent ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy