User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 28.9.2025 / 10:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kuvalaitteiden asennus ongelmia ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuvalaitteiden asennus ongelmia ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
emulisti
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. helmikuuta 2009 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt asentaa vanhemmilleni uutta digikameraa ja skanneri/tulostin yhdistelmää tietokoneelle.

Ainakun kytkin kameran koneen usb-porttiin tuli teksti näytön ala nurkkaan että "uusi laite löydetty ( ja kameran merkki ja malli tiedot)" ja hetken kuluttua tuli tämä teksti samaan paikkaan kuin edellinen "ongelmia laite asennuksessa laite ei ehkä toimi oikein". Kun katsoin tämän jälkeen laite hallinnasta tietoja niin siellä oli kuvalaitteitten kohdalla keltainen huuto merkki jossa luki lisä tiedoissa tämä teksti.

"Tämän laitteen ohjaintiedostoa ei voi ladata. Ohjaintiedosto saattaa olla vahingoittunut. (Koodi 39)".

Olen yritäänyt asentaa kyseistä kameraan useammankin kerran ja aina tulee sama teksti. Tämän kameran asennusongelmat poistin sillä että ostin kortin lukijan jolla saa kuvat koneelle.

Mutta nyt vanhempani ostivat skanneri ja tulostin yhdistelmän jossa ei skanneri toimi. Koneella pystyy tulostaa ja kopioimaan ilman ongelmia joten mitään mekaanista vikaa ei ole. Tuonne laite hallintaan tulee samaa herjaus tekstiä kuin tuon kameran kanssa.
Ja kyseisten laitteitten ohjaimet olen ladannut valmistajan koti sivuilta mutta ne ei ole ongelmaa poistanut. Ja olen poistanut laite hallinnasta kaikki usb-portit ja käynnistänyt koneen uudestaan saamatta ongelmaan ratkaisua.

Olisiko ideoita ja korjaus ohjeita joista jatkaa ongelman poistamista tuo skanneri olisi mukava saada toimimaan.

amatööri
Senior Member

3 tuotearviota
_
23. helmikuuta 2009 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeile digikameraa eri koneessa, jos ei toimi, se on rikki.
Miten skanneri ei toimi, tarkennusta?

Power corrupts
emulisti
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. helmikuuta 2009 @ 18:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kamera toimi kaverin koneessa ilman ongelmia ja tulostin skannerin ostin kaverilta jolla se oli toiminut.

Elikkä siis ongelmana on että tietokone ei tunnista usb- porttiin laitettua digi kameraa ja skannerin tulostimen yhdistelmästä skanneria. Koneella pystyy tulostaa ja suoraan kopioimaan papereita mutta, skanneria ei tietokone tunnista.

Olen kokeillut muita tietokoneen usb-portteja eikä vaikutusta.

amatööri
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > kuvalaitteiden asennus ongelmia ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy