User Käyttäjä Salasana  

maanantai 20.1.2025 / 13:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > clonedvd v1.9.2.4
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CloneDVD v1.9.2.4
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
8. maaliskuuta 2004 @ 06:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mihinkä tuota Clonen virtuaali-asemaa käytetään? Löytyisikö ohjeita suomeksi?
Member
_
9. maaliskuuta 2004 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No! Sanokaas nyt "gurut" miten käytetään Clone dvd:n virtuaaliasemaa? Vai eikö kellään ole siitä kokemusta? Olen näes 55 vuotias ukko ja ennen "laatikkoon" joutumista haluaisin tietää mahdollisimman paljon musiikin ja elokuvien "maailmasta" tietokoneessa!?
Moderator
_
9. maaliskuuta 2004 @ 18:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
veikkaisin et se daemon toolsin tapaan samaan tapaan toimii...avaat siihen jonkun imagen .iso/cue/bin/img ja mitäs niitä onkaan.
Sitten voit sen imagen sieltä virtuaaliasemasta polttaa levylle tai asentaa suoraan koneelle, jos se on joku ohjelma, peli.
...ei mul kyl o hajuukaa koko CloneDvd:n käytöstä, mutta kai ne aikas samalla tavalla toimii.
Member
_
9. maaliskuuta 2004 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä "onneton" olen sen maksanut. ja se toimii polttaessa dvd:n 1/1. Eli se toimii erittäin hyvin dvd soittimessani. Kiinnostaisi vain miten virtuaaliasemaa voisi tässä tilanteessa käyttää? Eli voinko "imuttaa" elokuvan kiintolevylle Clone:lla ja katsoa sitä polttamatta tietokoneella? Jos voi, niin tarvitsisin tietoa millä ohjelmalla?
Kiitoksia mahdollisita vastauksista!
Englanninkieli on hakusessa!
DVDR(W)
Suspended due to non-functional email address
_
9. maaliskuuta 2004 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Minä "onneton" olen sen maksanut. ja se toimii polttaessa dvd:n 1/1. Eli se toimii erittäin hyvin dvd soittimessani. Kiinnostaisi vain miten virtuaaliasemaa voisi tässä tilanteessa käyttää? Eli voinko "imuttaa" elokuvan kiintolevylle Clone:lla ja katsoa sitä polttamatta tietokoneella? Jos voi, niin tarvitsisin tietoa millä ohjelmalla?

Kyllähän tuolla kait pystyy image-tiedoston tekemään DVD tiedostoista. Ja katselu onnistuu myös esim suoraan image-tiedostosta.

Aika helppoja nuo opukset näytti olevan vaikka ovatkin Lontoon murteella väännetty. Sen verran mukavasti siellä on kuvia joukossa:
http://www.elby.ch/en/products/clone_dvd/manual/index.html

Voit tehdä imagen myös esim DVD Decrypterillä. Se poistaa samalla kopiointisuojakset. Ohje hommaan löytyypi täältä:
http://www.mpegit.net/DVD-R_0.php (tee pelkästään kohta 1 niin sinulla on image siitä leffasta). Aika helppoa... ;o)

Mainos
_
__

_
Member
_
9. maaliskuuta 2004 @ 21:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jo selvisi! Kiitoksia kaikille vastanneille!!
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > clonedvd v1.9.2.4

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy