User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 14:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > firefoxin vikasietotila
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Firefoxin vikasietotila
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
24. helmikuuta 2009 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heippa, äsken kun avasin koneeni niin työpöydällä ei ollut ollenkaan mozilla firefoxin kuvaa.. Sieltä käynnistä-palkista sen löysin, mutta siellä luki, että vikasietotila. Klikkasin sitä ja siitähän seurasi heti jatkokysymyksiä, joista en ymmärrä mitään. En edes tiedä mikä on vikasietotila ja miksi se noin meni.

Siinä ikkunassa joka aukesi kysytään seuraavat asiat (tai siis pitäisi ruksia eri kohtia): Voit tehdä joistain tai kaikista alla olevista muutoksista pysyviä:1)Poista kaikki lisäosat käytöstä. 2)Palauta työkalupalkit oletusasetuksiinsa. 3)Palauta firefoxin oletuskirjanmerkit. 4)Palauta kaikki firefoxin asetukset oletuksiinsa. 5)Palauta oletushakukoneet.
Ja sitten voi valita "toteuta muutokset ja käynnistä uudelleen", "jatka vikasietotilassa" tai "lopeta". Mitä ihmettä mun pitää tehdä?

Olisiko nyt hyvä tilaisuus tehdä jotain virusjuttuja kun se on vikasietotilassa? Mä olen varma, että tällä koneella on vaikka mitä kauheita juttuja kun se toimiikin miten sattuu..
Jos joku kiltti viitsisi antaa jotain vinkkiä, mä käytän tällä hetkellä selaimena google chromea kun en muutakaan keksinyt..

-K
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > firefoxin vikasietotila

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy