User Käyttäjä Salasana  

maanantai 28.7.2025 / 18:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > hiiri ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
hiiri ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
see_go
Newbie
_
24. helmikuuta 2009 @ 18:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on läppis ja pöytäkone samassa modeemissa kiinni, muuten ihan hyvin toimii, mutta pöytäkoneen hiiri ei pelitä kunnolla.
nappia saa klikata työkseen että tapahtuu jotain.
asiaa oon vähän saanu korjattua siten, että käynnistää pöytiksen ilman että läppis on kiinni modeemissa, sekään ei auta pitkään, jossain vaiheessa tilanne on taas sama.

notta mikähän olis mahdollinen ratkaisu?
Junior Member

3 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2009 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko toisella hiirellä kokeillu??

klikkaile ja tienaa, http://bux.to/?r=anazki
Moderator

14 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2009 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuulostaa kyllä aika kaukaa haetulta että samalla modeemilla olisi jotain tekemistä asian kanssa. Kannattaa kokeilla toisella hiirellä tai jos hiiri on vähääkään uudempi niin kannattaa ladata hiiren ohjelmisto valmistajan sivuilta.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Gamehero
Junior Member
_
29. maaliskuuta 2009 @ 23:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on sellainen ongelma, että hiiri lakkaa toimimasta aina välillä, ja ainoa ratkaisu on uudelleen käynnistäminen, tai usbin vaihtaminen. Vaikka vaihdan usbin, niin jossain vaiheessa hiiri lakkaa taas toimimasta. Hiiri on melko uusi, ja tätä ennen yksi hiiri on lakannut toimimasta vuoden aikana tässä koneella ja ostin tämän hiiren vain vähän aikaa sitten. Eli siis: voisiko vika olla usbeissa?
Moderator

14 tuotearviota
_
30. maaliskuuta 2009 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kyseessä normi rotta vai langaton?

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Gamehero
Junior Member
_
30. maaliskuuta 2009 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote:
Onko kyseessä normi rotta vai langaton?

Kyseessä on langallinen hiiri. Langattomista olen luopunut tietyistä syistä..
see_go
Newbie
_
4. huhtikuuta 2009 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla taas langaton oikkuilee. usb/ piuha hiiri toimii hyvin.
langattomaan ei ollut uudempia ajureita saatavilla. voisko olla ku tässä läppiksessä on vista ja toisessa xp, niin vista jotenki vaikuttaa xp:n o/s systeememeihin (tms)? tässä nyt kuitenkin jonkilainen "kotiverkko" on toiminnassa.
Mainos
_
__

_
Titiri
Junior Member
_
6. toukokuuta 2009 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä olin vuosi- toista sitten 3:n hiiren loukussa. Eivät uudet eikä vanha hiiri toimineet kuin hetken aikaa, sitten kone suhahti ja sulkeutui. Syyksi selvisi liian pieni virtalähde (vanha kone), johon oli vaihdettu uusimpia sisuskaluja! Kun virtalähde vaihdettiin tehokkaampaan pelitti hiiri taas.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > hiiri ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy