Evilinc.biz
|
|
wiking
Newbie
|
25. helmikuuta 2009 @ 11:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Ovat tainneet lopettaa kokonaan kyseisen sivuston, kun ei ole yli kuukauteen ollut mitään informaatiota sivustosta.Harmi sinänsä, koska oli ihan ok. sivustot.
|
Member
1 tuotearvio
|
26. helmikuuta 2009 @ 08:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Tietääkseni ei ole lopetettu.on jotain häikkää serverillä.
|
wiking
Newbie
|
26. helmikuuta 2009 @ 15:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti M.k: Tietääkseni ei ole lopetettu.on jotain häikkää serverillä.
Kyllä on sitten pahasti jotain häikkää kun ei tosiaan yli kuukauteen ole ollut toiminnassa eikä mitään informaatiota sivustollakaan, kun sinne yrittää mennä! Epäilenpä pahasti, että koko sivusto on ajettu alas ja "hanskat" heitetty naulaan...
|
lämäri
Newbie
|
6. maaliskuuta 2009 @ 22:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Kuten vastasin jo aiemmin tähän kysymykseen toisessa osiossa niin sanon taas saman asian. Minä sössin domainin toimittajan kanssa. Nyt olemme saanneet asian sen verran eteenpäin että saamme sivuston auki ehkä jo kevään aikana ;) Ilmoittelemme jos domain pääte muuttuu ja kun muuttuu toiseksi. Laittakaa sitten sana kiertämään kun saan ensin asian varmistettua.
Terveisin: Rannari niin kuin kaikki varmaan jo tiesivätkin (ainoa joka saa kaiken sekaisin) :)
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
7. maaliskuuta 2009 @ 01:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Sitä vaan että jos on ongelmaa domainin kanssa, niin eikö väliaikaisesti voi ohjata vaikka jonkin no-ip.comin urlin servrin ip-osoitteeseen? Aika amatööriä touhua jos kaikki kaatuu ongelmaan yhden domainin kanssa.
|
Member
|
7. maaliskuuta 2009 @ 02:55 |
Linkki tähän viestiin
|
eikös se ole siten että poliisit ratsasivat palvelimet.
sekä otti kiinni YP:N ?
rli kaikkien käyttäjien ladatutu/jaetut on nyt poliisilla ja kaikki tulevat saamaan tuomion. siis jokainen joka sillä trakkerilla oli kirjoilla.........
|
lämäri
Newbie
|
7. maaliskuuta 2009 @ 04:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dreamlore: Sitä vaan että jos on ongelmaa domainin kanssa, niin eikö väliaikaisesti voi ohjata vaikka jonkin no-ip.comin urlin servrin ip-osoitteeseen? Aika amatööriä touhua jos kaikki kaatuu ongelmaan yhden domainin kanssa.
No siinä olet oikeassa amatöörimäistä touhua tämä on. Niin sen on tarkoituskin olla me emme kinua rahaa palvelimiin vaan maksamme kaiken itse joten eikös me silloin olla amatöörejä. Se miksi emme ottaneet no-IP:tä johtuu siitä että meillä ei ole kiire sen kanssa paikka aukeaa kun saadaan domain kuntoon. Kyllä minua henk.kohtaisesti vituttaa se mun möhläys mutta tehty mikä tehty nyt ei auta kuin odotella. SERVERI ON MAKSETTU KAUAKSI AIKAA ETEEN PÄIN. :)
|
lämäri
Newbie
|
13. maaliskuuta 2009 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt se on sitten auki ryssimiset on domainin osalta ohi. UUSI OSOITE ON evilinc.info
|
winlin
Newbie
|
24. maaliskuuta 2009 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
miksi ei kuitenkaan pääse sisälle vanhalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla????
|
Gregori
Member
|
29. maaliskuuta 2009 @ 15:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikähän nyt on sitten ongelmana?
Ehkä o(s)tin ehkä en.
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
29. maaliskuuta 2009 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
eihän ne tunnetusti tiedä mitä tekevät...
|
lämäri
Newbie
|
29. maaliskuuta 2009 @ 23:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti winlin: miksi ei kuitenkaan pääse sisälle vanhalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla????
Laitoimme tarkoituksella vanhat käyttäjät bitti taivaaseen. Meillä oli ovet auki jolloin olisi päässyt mukaan jos olisi halunnut. Tyhjensimme koko vanhan tietokannan sinne minne se kuuluu eli roskikseen. Rakennettiin rauhassa uutta joka toimii paremmin kuin edellinen.Olemme saanneet todella paljon uusia aktiivisia jäseniä kiitos heille että valitsivat meidät. Se kuka sanoo meitä amatööreiksi tässä hommassa ei nyt ihan pidä paikkansa meillä on todella osaava ja motivoitunut henkilökunta traksulla. Minä olen aika amatööri näissä hommissa mutta onneksi kuuluun omistajiin niin en saa heti kenkää kun teen noita kämmyjä. Mitä tulee tuohon alkuperäiseen kysymykseen jota lainasin niin voi olla jopa suojan kannalta hyvä asia aina välillä tuulettaa ja laittaa kaikki uusiksi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. maaliskuuta 2009 @ 23:14
|
Vici82
Suspended due to non-functional email address
|
8. kesäkuuta 2009 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa tästä traksusta. Joku teiniryhmä tätä ilmeisesti vetää, kun tulee ihan päättömiä varoituksia. Kaverit pistivät varoituksen mulle syystä että yhdessä jaossa rationi oli 0. No tämänhän selitti se, ettei kyseisellä jaolla ollut ainuttakaan lataajaa minun lisäkseni, mikä ei kyllä ole mitenkään yllättävää, kun ei kyseisellä traksulla ole käyttäjiä/lataajia :D Miten tyhmiä nämä adminit voivat olla jos eivät tätä asiaa osanneet huomioida? He yrittivät perustella varoitusta sillä, että kyseinen torrentti oli ollut vain reilut 6h jaossa ja tästä syystä ratio sen mukainen. No mitä h*lvetin merkitystä sillä on, miten kauan se on jaossa, jos ei ole lataajia? Itse latasin kyseistä filua varmaan viikon julkaisijan huonon uppikaistan vuoksi, eikä kyseisenä aikana ollut muita lataajia minun lisäkseni. Traksun kokonaisratiot mulla oli kunnossa (4,3), eikä vastaavaa ole ikinä tullut millään muilla (paremmilla) trackereilla. Keskusteltuani sähköpostitse muutaman kerran teiniadminien kanssa he päättivät sulkea tilini turhan vineämisen takia, mikä ei todellakaan ollut turhaa. Yhteenvetona voin vain sanoa, että kyseessä on aivan naurettava traksu, enkä näin ollen suosittele Evilinciä kenellekkään.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. kesäkuuta 2009 @ 11:01
|
Member
3 tuotearviota
|
9. kesäkuuta 2009 @ 10:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vici82: Yhteenvetona voin vain sanoa, että kyseessä on aivan naurettava traksu, enkä näin ollen suosittele Evilinciä kenellekkään.
Samaa mieltä, tukka pois ja linnaan, v*tun teini adminit!
bitaddict.org
rautaportti.net
piratebay.org
Tuossa muutama kunnon trakkeri.
P.V.
|
Senior Member
23 tuotearviota
|
11. kesäkuuta 2009 @ 23:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu. Kaikista paras FB.
Evil.inc ehkä paskin trakkeri mitä on ollut. Heti perässä tulee finvip.
Absolutismi on alkoholiongelma.
|
Member
|
12. kesäkuuta 2009 @ 00:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti flyornot: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vici82: Yhteenvetona voin vain sanoa, että kyseessä on aivan naurettava traksu, enkä näin ollen suosittele Evilinciä kenellekkään.
Samaa mieltä, tukka pois ja linnaan, v*tun teini adminit!
bitaddict.org
rautaportti.net
piratebay.org
Tuossa muutama kunnon trakkeri.
Bitaddict?? salli mun nauraa :D
evilinc on ihan jees paikka, rentoa seuraa pelejä paljon yms. Torrentteja vaan vois olla enemmän, mutta sekään eikai ole ylläpidon vika.
-V1ll3-
-Weirdbullet-
|
Vici82
|
12. kesäkuuta 2009 @ 08:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ville777:
evilinc on ihan jees paikka, rentoa seuraa pelejä paljon yms. Torrentteja vaan vois olla enemmän, mutta sekään eikai ole ylläpidon vika.
Eikö traksun pääasiallinen tehtävä ole tiedostojen jakaminen eri käyttäjien välillä? mitä helvetin tekemistä seuralla ja peleillä on tässä mielessä? Ei ne ole mitään seurustelupalstoja/peliluolia.
Ja tässä mielessä Ba pieksee evilincin joka suhteessa. Jo pelkästään päivittäisten julkaisujen määrä on moninkertainen Ba:ssa verrattuna inciin, joka on suoraan verrannollinen käyttäjien määrään. Siellä ratiot on helppo pitää kunnossa kun on niitä lataajia. Ja adminit ovat osaavaa porukkaa. Sä et vaan taida tietää paremmasta, kun evilinciä noin paljon ylistät.
|
Member
|
12. kesäkuuta 2009 @ 17:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vici82: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ville777:
Eikö traksun pääasiallinen tehtävä ole tiedostojen jakaminen eri käyttäjien välillä? mitä helvetin tekemistä seuralla ja peleillä on tässä mielessä? Ei ne ole mitään seurustelupalstoja/peliluolia.
Ja tässä mielessä Ba pieksee evilincin joka suhteessa. Jo pelkästään päivittäisten julkaisujen määrä on moninkertainen Ba:ssa verrattuna inciin, joka on suoraan verrannollinen käyttäjien määrään. Siellä ratiot on helppo pitää kunnossa kun on niitä lataajia. Ja adminit ovat osaavaa porukkaa. Sä et vaan taida tietää paremmasta, kun evilinciä noin paljon ylistät.
Minulla on luultavasti kaikille suomen trakkereille tunnukset paitsi fb, joten on myös bt, rp sun muut Itsellä vaan vaikuttaa muukin kun ne torrentit siihen mitä traksua käytän. Kyllä sitä aina jostain löytää sen mitä etsii.
-V1ll3-
-Weirdbullet-
|
timo69x
Newbie
|
13. kesäkuuta 2009 @ 11:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Evilinc auki
|
Member
1 tuotearvio
|
15. kesäkuuta 2009 @ 00:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Niille valittajille: Jos ei paikka kiinnosta,niin pysykää pois sieltä.Lapsellista touhua tuo on täällä pätee kyseisestä paikasta.Lukkoon sais tämänkin lyödä.
|
aizou
Newbie
|
15. kesäkuuta 2009 @ 18:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Ne käy (melkein) asiallista keskustelua jossa laitetaan suomi traksuja järjestykseen.. Ja ei sieltä traksulta kavereita tartte saaha. Jos ei juhannuksesks oo kavereita ni sitten voi vaikka mennä lähimmän kuusen alle syömään uusia pottuja.
|
icreative
Newbie
|
20. heinäkuuta 2009 @ 19:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin, ei tohon evilinciin sitä porukkaa tuu lisää ainakaan jäämään ja siihen varmaan on ihan selvät syyt. Jopa yp tietää sen. Jos joku haluaa pitää omaa trakkeria missä on 20 nikkiä ja puolet niistä ylläpitoo sehän on ihan hänen asiansa?
|
janne946
Member
6 tuotearviota
|
21. heinäkuuta 2009 @ 12:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitä ne valittaa? Tuossa sivussa ei ole lähes mitään vikaa. Käyttäjiä paikalla ihan mukavasti. Ja ystävällistä väkeä. Julkaisuja tulee ehkä liian vähän mutta ei haittaa jos käyttää muitakin sivuja.
|
yks_vaan
|
23. heinäkuuta 2009 @ 10:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti icreative: Niin, ei tohon evilinciin sitä porukkaa tuu lisää ainakaan jäämään ja siihen varmaan on ihan selvät syyt. Jopa yp tietää sen. Jos joku haluaa pitää omaa trakkeria missä on 20 nikkiä ja puolet niistä ylläpitoo sehän on ihan hänen asiansa?
Tuohon viestiin viitaten hieman kommentoitavaa tai oikeastaan informoitavaa.
Olen kuullut hieman juttua tästä paikasta yhelta sieltä yp:ssä olevalta eli Nyt evilinc.infossa on sääntöjä muutettu (varotusraja korkeammaksi sekä varotusherkkyys minimiin), yp:tä persiille potkittu ja paikasta yritetään saada käyttäjille mahdollisimman viihtyisä ja leppoisa.
Eli turhia varoituksia ei tulla jakamaan, jotta käyttäjät viihtyvät traksulla. Traksua tullaan / pyritään parantamaan käyttäjien toiveiden mukaan.
Joten kaikki keillä sattuu invuja tuonne olemaan kutsumaan kavereitansa mukaan niin tulisi enemmän käyttäjiä ja saataisiin samalla niitä julkkuja lisää :)
eiköhän nuo ovetkin taas jossain vaiheessa aukenna, toivottavasti !
-yks_vaan
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. heinäkuuta 2009 @ 12:54
|
Mainos
|
|
|
Member
3 tuotearviota
|
23. heinäkuuta 2009 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Invitea tänne vain, haluan tutustua paikkaan! :)
|