User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 00:39
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > samsung 9500ay ja season kortti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SAMSUNG 9500AY ja SEASON kortti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mikajo5
Newbie
_
8. maaliskuuta 2004 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäs tarvitaan jotta sais CONAXIN näkymään noilla vehkeillä?
Hazako
Junior Member
_
8. maaliskuuta 2004 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onks sul noi vehkeet vai ootko hommaamassa?

Mutta, mitä ite oon lueskellu ni tarviit jonku emulaattorin. Tuol on paljo hyviä vinkkejä --> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/16568

Et myöskään tarvitse kys. laitteella erillistä cammia (korjatkaa IHMEESSÄ jos olen väärässä)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. maaliskuuta 2004 @ 19:11

mikajo5
Newbie
_
9. maaliskuuta 2004 @ 10:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on nuo laitteet jo olemassa. Tiedän että siinä täytyy olla emulaattori. Mulla on se emulaattori, mutta asetuksia sinne korpun rc tiedostoon en löydä mistään kyseiselle virittimelle. Siihen tarvis jonkun kokeneemman apua? Myöskin windowsin portti asetukset varmaan tarvis.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. maaliskuuta 2004 @ 10:09

Mainos
_
__

_
Hazako
Junior Member
_
12. maaliskuuta 2004 @ 09:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joko toimii? kokeile

baud = 9600
ja
atr = 3b 24 00 30 42 30 30

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. maaliskuuta 2004 @ 11:09

afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > samsung 9500ay ja season kortti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy