User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 20:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > miks mulla ei toimii dvd shrink..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
miks mulla ei toimii dvd shrink..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bekka
Member
_
8. maaliskuuta 2004 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on win xp ja oon ladannut dvd shrink ohjelma konelle mut kuin yritän auke sitä ohjelma niin siit ei tapahtu mitään....??? mist on vikaa???
Moderator
_
8. maaliskuuta 2004 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis aukeeko se ollenkaan..vai tuleeko virheilmoitus??
Jos sulla on koneella ollu joku toinen verio siitä, niin koitas lisää/poista sovellus jälkeen vielä poistaa merkinnät rekisteristä...esim. regcleaner-ohjelmalla tai ihan "manuaalisesti", jos rekisterin editointi on tuttua ennestään. Kahlaat sen läpi haulla "dvdshrink", "dvd shrink".
bekka
Member
_
8. maaliskuuta 2004 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ollenkaan... mulla ON KYLLÄ DVD X COPY PRESS . MUT SE EI TOIMI ENÄÄ... OISKO SIINÄ VIKA....
Moderator
_
8. maaliskuuta 2004 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tuon pitäisi vaikuttaa..en tiedä mistä latasit versiosi, mutta tuolta ainakin saat toimivan:
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_rippaajat/dvd_shrink.cfm
...jos se xcopy express ei enää toimi etkä sitä tarvi, niin voithan koittaa vaikuttaako sen poisto mitenkään. Koita nyt noita vaihtoehtoja aluksi...
DVDR(W)
Suspended due to non-functional email address
_
8. maaliskuuta 2004 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkäpä se vika on siinä sun käyttöjärjestelmässä. WinXP osaa kyllä välillä sotkea itsensä solmuun. Jos ei muu auta niin formatointi ja WinXP uusiksi...
Moderator
_
8. maaliskuuta 2004 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
älä nyt heti noin radikaaliin toimenpiteeseen rupee. Tuo formatointi on sitten ihan vihoviimeinen ratkaisu tässä ongelmassa.
Kannattaa nyt vielä odotella, jos joku olis vastaavaan ongelmaan törmännyt...
...muuten, xp pelaa loistavasti :). 3 kertaa vuodessa suoritetaan uudelleenasennus, muuten vaan tyhjennetään "roskista"...vaikkei olisi mikään vialla :)
Mainos
_
__

_
bekka
Member
_
9. maaliskuuta 2004 @ 01:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo..kiitos teille...=)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > miks mulla ei toimii dvd shrink..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy