User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 00:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > low
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
low
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Leevis
Suspended due to non-functional email address
_
15. syyskuuta 2002 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun eDonkey valittaa jollain servereillä
lowid,mitä voin tehdä asian hyväks, tai siis
voinko muuttaa mun id sillai että pääsen niillekkin servereille??
ykidude
Member
_
15. syyskuuta 2002 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Id on ip-osoitteesi koodattuna (jollakin tapaa).. Jos ip-osoitteesi on luokkaa >miljoona, on sinulla ns. aktiivinen yhteys, jolloin voit keskustella sekä aktiivisten että passiivisten clienttejen kanssa. Jos ip-osoitteesi on pieni (lue: <miljoona) on sinulla passiivinen yhteys (välissä palomuureja, nat-servereitä...) etkä saa yhteyttä muihin passiivisiin käyttäjiin. Tämä laskee dramaattisesti sourcejen määrää.

Itse voit vaikuttaa tuohon id-numeroosi lähinnä ottamalla selvää onko sinulla dynaaminen ip-osoite vai kiinteä. Valitettavasti esimerkiksi kaapelimodeemilla et koskaan saa suurta id-numeroa, koska kaapelimodeemi toimii aina passiivisena (ns. yksisuuntaisena).

btw. Leevis - etkös juuri jakanut kultaisia neuvoja siitä miten edonkeyllä saa 70kt/s - ironista =)
Leevis
Suspended due to non-functional email address
_
16. syyskuuta 2002 @ 11:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hehe, no kyllähän mää, mutta mä kirjotinkin
ne niitte hyväks ketkä ei tota viel tienny,
Entä jos on langaton ??
Mainos
_
__

_
ykidude
Member
_
16. syyskuuta 2002 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsittääkseni WLAN-yhteys toimii myös dynaamisella ip-osoitteella, mikä tarkoittaa sitä, että joka kerta kun avaat uuden nettiyhteyden muuttuu "julkinen" ip-osoitteesi. Käytännössä WLAN toimii siis samalla tapaa kuin esimerkiksi kaapelimodeemi tai perus-adsl.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > low

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy