User Käyttäjä Salasana  

perjantai 6.2.2026 / 23:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2 statsit ei päivity?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bf2 Statsit ei päivity?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Denzex
Junior Member

6 tuotearviota
_
28. helmikuuta 2009 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo hommasin justiinsa Bf2:sen ja oon pelaillu sitä nyt vähän aikaa, mutta ainakun katon BFHQ:sta statsejani, ne näyttävät jtn. pelannut 0:00:00 ja että olisin aloitus lvl, vaikka olen kehittynyt jo useampaan otteeseen, ja saanut yhden medalinkin. Oon myös aina pelannu Ranked servereissä, eikä silti statsit päivity yhtään.

Kysynkin että olenko vain tyhmä enkä hokaa jotain, vai onko jokin vialla?

kiitos jo etukäteen jos joku jaksaisi jelppiä :)
arffman
Senior Member
_
28. helmikuuta 2009 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ne nyt tulee välillä jälkijunassa,pitäs jossain vaiheessa ilmestyä.
Denzex
Junior Member

6 tuotearviota
_
28. helmikuuta 2009 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ookkei oottelempa ja katon että tuleeko mitää :D
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2 statsit ei päivity?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy