User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 02:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > dvd psp:lle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD PSP:lle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Wip3r
Newbie
_
1. maaliskuuta 2009 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs olen nyt tässä viikon verran yrittänyt saada DVD:tä PSP:lle ja matkaan on viikon aikan tullut muutamia ongelmia. Elikkäs ensin olen convertoinut DVD:ni vobiksi DVD Decrypterillä. Vob-tiedosto toimii hyvin. Kun sitten convertoin vobin .mp4:ksi, niin ääni on muutaman sekunnin liian ajoissa. Olen yrittänyt convertoida monta kertaa monella ohjelmalla ja vobinkin olen tehnyt monta kertaa. Eli miten voisin ratkaista ongelmani? Tavoitteena olisi saada PSP:n maksimilaadulla ja hyvällä sujuvuudella rullaava leffa...

PSP Slim & Lite CFw 5.00 m33-6
PSP Phat Cfw 5.00 m33-6
jumbo1234
Suspended due to non-functional email address
_
2. maaliskuuta 2009 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PSPVideo9, Mediacoder, Super. Siinä muutamia convertti ohjelmia.
Wip3r
Newbie
_
2. maaliskuuta 2009 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Videon sain ihan PSP Video 9:llä. Sieltä löyty sellaen "audio/video sync fix". Sitte tarttisin tekstitykset :S, että mitenkäs muut saavat tekstitykset PSP Video 9:llä? Jotakin skriptiä olen kokeillut, mutta se ei tunnu toimivan vobin kanssa...

PSP Phat Cfw 5.00 m33-6
jumbo1234
_
2. maaliskuuta 2009 @ 20:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käyttöohjeet, käyttöohjeet.
Wip3r
Newbie
_
3. maaliskuuta 2009 @ 07:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tätä ohjetta tarkoitat, niin se .avs tiedosto ei toimi. Se kyllä lähtee käyntiin, mutta tuntuu ettei media playerit osaa lukea sitä .vob:ia sieltä, koska media playerissä ei näy eikä kuulu mitään ja leffa kestää vaan 0.5 sekunttia.

PSP Phat Cfw 5.00 m33-6

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. maaliskuuta 2009 @ 08:11

Senior Member

1 tuotearvio
_
3. maaliskuuta 2009 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita jos homman hoitais kotiin PSPVC, itellä ei kokemusta mutta ihan pätevältä vaikuttaa..

Ainakin yksinkertaselta näyttää.
Wip3r
Newbie
_
3. maaliskuuta 2009 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitääpä huomenna kokeilla. En vaan ole vielä muuta ohjelmaa löytänyt kun PSP Video 9:n jonka kuvanlaatu vastaa vaatimuksiani.

PSP Phat Cfw 5.00 m33-6
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. maaliskuuta 2009 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanotaanko ny näin että mun mielestä toi PSP Video 9 on IHAN liian monimutkanen ja hankala, ainakin ihmisten mukaan jotka sitä on käyttänyt. Ite en oo kyl ikinä sitä koittanu mutta sellatteen kuvan oon siitä saanu =D

PSPVC ja MediaCoder \,,/
Mainos
_
__

_
jumbo1234
_
7. maaliskuuta 2009 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Totta, Tuo Mediacoder on ihan ykkönen. PSPVC:kin on ihan hyvälaatuista tavaraa.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > dvd psp:lle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy