User Käyttäjä Salasana  

lauantai 7.2.2026 / 06:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > connection warning
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Connection warning
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hac
Suspended due to non-functional email address
_
2. maaliskuuta 2009 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kun yhdistän CS:S pelissä johonkin servulle valitsen olenko terroristi vai ct sitten tulee Connection warning ja en pääse pelaamaan. Tämän jälkeen ei suostu yhdistämään millekkään serverille. Mistä kiikastaa?

Kiitos ja anteeksi
Senior Member

38 tuotearviota
_
2. maaliskuuta 2009 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan perus, että CS niin sourcessa kun 1.6 on kaikkee ongelmaa yleensä ainoo mikä korjaa ongelman o uudelleen asennus joskus pitää myös koko steam asentaa uuestaa. Kannattaa tietty ottaa mappi kansio ku asentaa uuestaa ettei tarvii kaikkia ladata taas.
hac
_
2. maaliskuuta 2009 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä :D Eikun asentamaan

Kiitos ja anteeksi
Junior Member
_
3. maaliskuuta 2009 @ 05:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti hac:
Eli kun yhdistän CS:S pelissä johonkin servulle valitsen olenko terroristi vai ct sitten tulee Connection warning ja en pääse pelaamaan. Tämän jälkeen ei suostu yhdistämään millekkään serverille. Mistä kiikastaa?
Tuo käy minulla jos serveri katuu tai nettiyhteys menee poikki.
Jos et näköjään pääse muillekkaan servereille niin jokin katkoo yhteyttäsi.
Jos peli ei kaadu niin en usko sen olevan vikana.Itse en ainakaan asentanut uudelleen mitään.

hac
_
3. maaliskuuta 2009 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti molli:

Tuo käy minulla jos serveri katuu tai nettiyhteys menee poikki.
Jos et näköjään pääse muillekkaan servereille niin jokin katkoo yhteyttäsi.
Jos peli ei kaadu niin en usko sen olevan vikana.Itse en ainakaan asentanut uudelleen mitään.
Mikä sitä sitten voisi katkoa? Voiko joku toinen ohjelma katkoa sitä?

Kiitos ja anteeksi
Junior Member
_
3. maaliskuuta 2009 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sehän voi johtua mistä vain.

Mulla vain hävisi itsestään.
Oli kai vain vikaa linjoissa.

Mainos
_
__

_
hac
_
9. maaliskuuta 2009 @ 23:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos linjoissa kerran vika miksi se tapahtuu vain Sourcea avatessa? Ei koskaan muulloin

Kiitos ja anteeksi
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > connection warning

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy