afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat - hijackthis -logit > hijackthis logi, voitteko tarkistaa?
Keskustelualueet
Keskustelualueet
HijackThis logi, voitteko tarkistaa?
Rhasta
Newbie
3. maaliskuuta 2009 @ 14:25
Linkki tähän viestiin
Epäillys haittaohjelmasta, onko mitään epäillyttävää?
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 14:18:44, on 3.3.2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Rainlendar2\Rainlendar2.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
c:\program files\avira\antivir personaledition classic\avcenter.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avscan.exe
C:\WINDOWS\system32\notepad.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Linkit
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [ZoneAlarm Client] "C:\Program Files\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\winampa.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Rainlendar2] C:\Program Files\Rainlendar2\Rainlendar2.exe
O4 - HKCU\..\RunOnce: [WiseStubReboot] MSIEXEC /quiet SKIP_PPU_DRIVER_INSTALL=1 /I "C:\Program Files\Common Files\Wise Installation Wizard\WISDD1865F0AD7340FBB23E1822E02396FF_9_09_0203.MSI" TRANSFORMS="C:\Program Files\Common Files\Wise Installation Wizard\WISDD1865F0AD7340FBB23E1822E02396FF_9_09_0203.MST" WISE_SETUP_EXE_PATH="c:\nvidia\winxp\182.06\english\PhysX_9.09.0203_SystemSoftware.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Paikallinen palve')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Verkkopalve')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Personal - Free Antivirus Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Check Point Software Technologies LTD - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
--
End of file - 3820 bytes
Hujo
Suspended permanently
4. maaliskuuta 2009 @ 09:15
Linkki tähän viestiin
Lataa Malwarebytes' Anti-Malware työpöydällesi .
1. Tuplaklikkaa mbam-setup.exe ja seuraa ohjeita asentaaksesi ohjelman.
2. Lopuksi varmistu, että seuraavat on valittu: Update Malwarebytes ', Anti-Malware ja
Launch Malwarebytes ' Anti-Malware ja sen jälkeen klikkaaFinish .
3. Jos päivitys löytyy. ohjelma lataa ja asentaa uusimman version.
4. Kun ohjelma on latautunut, valitse Perform full scan ja klikkaa Scan .
5. Kun skanni on valmis, klikkaa OK ja sitten Show Results nähdäksesi tulokset.
6. Varmistu, että kaikki on merkitty ja klikkaa Remove Selected .
7. Tämän jälkeen loki avautuu muistioon. Tallenna se paikkaan, josta löydät sen helposti. Loki
löytyy myös täältä: C:\Documents and Settings\Käyttäjänimi\Application
Data\Malwarebytes\Malwarebytes' Anti-Malware\Logs\log-päiväys.txt
8. Lähetä lokin sisältö seuraavassa viestissäsi
Voiko tietsikka koskaan toimia?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat - hijackthis -logit > hijackthis logi, voitteko tarkistaa?