User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 25.5.2025 / 23:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > ei löydä langatonta verkkoa vaikka wireless on päällä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ei löydä langatonta verkkoa vaikka wireless on päällä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
orvokki
Junior Member
_
5. maaliskuuta 2009 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ongelma on nimenomaankin tuo; piuhan kanssa netti toimii aina, mutta langattomana vain ns. joka toinen päivä. Wireless-valo ei vain huonona aamuna syty lainkaan. Onkohan vika koneessa vai modeemissa, minulla on a-linkin modeemi, ei tietenkään mikään markkinoiden paras. Viimeks sain koneen yhdistämään langattomasti, kun skannasin bitdefenderillä, joka löysi 9 virusta sähköpostini roskapostistosta, jonka pitäisi automaattisesti poistua koneelta... Voiko olla, että joku virus estäisi langattoman yhteyden? Millä sitten suojaisin koneeni paremmin ilmaiseksi, minulla on Avast ja sygate. Yritin etsiä aiheesta vähän joka paikasta, mutta kenelläkään ei tunnu olevan kuvatunlaista ongelmaa :S

On kumma, miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
Junior Member

3 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2009 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa olla käyttöjärjestelmä tässä tapauksessa niin madon syömä että tuskin lähtee huonona aamuna päälle koko kone.. Käyttöjärjestelmän uudelleen asennus ja ajureiden ja päivitysten asennus edessä.

Itse käytän avastia ja vistan palomuuria ja hyvin olen päjännyt. Kannattaa varoa nykypäivänä nuita liite tiedostojen aukaisua sähköpostista. Niistä ne madot leviää.

klikkaile ja tienaa, http://bux.to/?r=anazki
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > ei löydä langatonta verkkoa vaikka wireless on päällä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy