User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 10:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > novo n1090
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Novo N1090
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
novoilija
Newbie
_
6. maaliskuuta 2009 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko joku saanut toimimaan sim2 paikan?

Minulla siinä ei toimi mikään kortti. Ykköspaikassa kaikki alla olevat toimivat hyvin

Testattu mm.

-saunalahti
-saunalahti prepaid
-telefinland
-dna
-dna prepaid
novoilija
Newbie
_
7. maaliskuuta 2009 @ 13:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lisätään listaan vielä elisankin kortti.

Invalid sim herjaa.

Ostin puhelimen juuri tämän dual sim toiminnon takia. Mua ei kiinnosta mp3 soittimet tai kamerat. Olisko tulossa joskus vaikkapa firmis päivitys joka korjaisi vian?
Member

11 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2009 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ota vanupuikko ja sillä puhdista kosketuspinnat.
Mulla oli samaongelma n1060sessa.=)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. maaliskuuta 2009 @ 18:48

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > novo n1090

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy