Osaisko kukaan kertoa sopisiko tuohon GA-8SIMLFS emoon tehokkaampi prossu? Siinä on tällä hetkellä 1.70GHz Intel Celeron 478 kannalla. Myynnissä olisi saman merkkinen 2.60GHz,sopiiko vanha tuuletin,kannattaako vaihto tuleeko tehokkaammaksi,toimiiko paremmin? Edullisuus houkuttelisi,no kokeilen ainakin mitä vaikuttaa!
Vastaan tähän itse kun kukaan ei tiennyt asiaa. Nyt vaihdettu 2.6 GHz Intel Celeron, vanha tuuletin kävi. En huomannut mitään uutta käynnistyksen yhteydessä ei ainakaan mitään radikaalia muutosta tullut. Peli saattoi toimia hieman paremmin vai tuntuiko se vaan.
Osaisko joku asiantuntija sanoa oliko tuo prossun vaihto sen 20? arvoinen mitä tuo maksoi?
Vai oliko tuo vain hyvä mieli että on olevinaan nyt tehokkaampi?
(En saanut näitä viestejä meneen ihan niinkuin olis sääntöjen mukaan pitänyt.Sorry.)
Itse voin sanoa että samalla hinnalla tai vähän kalliimmalla olisi lähtenyt P4 prossu. Celeronit ovat hitaita pelikäytössä. Itsellä oli sellainen 2,4ghz s478 ja paska oli.
Itse en olisi maksanut tuota summaa, olisit säästänyt uuteen vain. Kun ei celeronilla pahemmin pelailla, toki tuossa tuli sulle pieni tehonlisäys.
Nyt käytetty jonkin aikaa,käynnistyy nopeammin kuin ennen. Pelit toimii paremmin,mutta tuo Flight Simulator X ei toimi kuin jotkin asetukset minimissä. Näyttääpi siltä jos tuota haluaa pelata,vaatii uudet sisuskalut.
Antakaapa sellaiseen alle 500? osille ehdotuksia. Virtalähde (500W), DVD ja Atx kotelo,käy varmaankin vanhasta? Näytönohjainkin olisi Club 3D x1650 pro, Agb-väylässä mutta eipä taida uusissa emoissa tuollaista paikkaa enää olla?